آمادگی شهرداری پردیس برای ساخت آرامستان

شهردار پردیس در خصوص نبود آرامستان در شهر پردیس و آمادگی شهرداری برای تحویل گرفتن زمینی برای ساخت آرامستان گفت: زمینی برای ساخت آرامستان جانمایی شده و منتظر دریافت مجوزها و پاسخ استعلام‌ها از سوی سازمان محیط زیست هستیم.

به گزارش صبح پردیس، کوروش گلریز شهردار پردیس در خصوص نبود آرامستان در شهر پردیس و آمادگی شهرداری برای تحویل گرفتن زمینی برای ساخت آرامستان، اظهار کرد: یکی از خواسته‌های به‌حق و به جای مردم شهر پردیس ساخت آرامستان است که طی آخرین جلسه مشترک با حضور رئیس شورای اسلامی شهر و مدیران شرکت عمران، پیشرفت های خوبی در این موضوع حاصل شد.

وی با بیان اینکه، زمینی برای ساخت آرامستان جانمایی شده و منتظر دریافت مجوزها و پاسخ استعلام ها از سوی سازمان محیط زیست هستیم، افزود: پس از اظهار نظر این سازمان انتظار داریم این جانمایی جدید به زودی به نتیجه برسد و ما نیز آمادگی کامل داریم تا به محض اینکه شرکت عمران زمین را تحویل شهرداری داد مقدمات ساخت آرامستان را آغاز کنیم تا شهر پردیس پس از سال ها دارای آرامستان بشود.

گلریز اضافه کرد: متراژ درخواستی ما برای ساخت آرامستان ۵۰ هکتار بوده اما مقدار زمین اختصاص یافته و یا قابل انتقال به شهرداری هنوز مشخص نشده اما بر اساس متراژ زمین برنامه‌ریزی‌هایی برای شروع کار انجام خواهد شد.

احداث دفتر خدمات شهری شهرداری در خرمدشت

شهردار پردیس در خصوص گلایه شهروندان برای عبور اتوبوس های پردیس تهران از آزادراه و عدم سرویس دهی به مناطق صنعتی، گفت: یکی از برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر در فاز ۷ این شهر که بافت صنعتی است احداث دفتر خدمات شهری خواهد بود تا این دفتر پیگیر ساماندهی این منطقه باشد.

وی با بیان اینکه ساماندهی ابتدا در حوزه حمل و نقل عمومی انجام خواهد شد و شهرداری این تخصیص را به این منطقه داده اما نیاز به بروزرسانی و تعمیر اتوبوس ها الزامی است، تصریح کرد: سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری طی قراردادی در حال اورهال این اتوبوس ها است و در صورت تعمیر، این وسایل نقلیه عمومی در خطوط داخلی استفاده خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا