ایجاد 17 هکتار فضای سبز در شهر پردیس در سال 95/ برنامه اجرای 30 هکتار فضای سبز در سال 96 در شهر پردیس

شهردار پردیس گفت: بیش از 17 هکتار فضای سبز جدید شهر پردیس طی سال 95 ایجاد شد و ایجاد 30 هکتار فضای سبز جدید به‌عنوان برنامه سال آینده شهرداری شهر پردیس است.
به گزارش صبح پردیس، محمد لاله اظهار کرد: شهرداری پردیس برنامه‌های متنوعی در حوزه فضای سبز اجرایی کرده است که ازجمله این برنامه‌ها می‌توان به مبحث توسعه فضای سبز در نقاط مختلف شهر اشاره کرد.
وی افزود: توسعه فضای سبز می‌تواند مزایای بسیاری ازجمله ارتقای نشاط اجتماعی، سلامت جسمی شهروندان و افزایش مشارکت‌های مردمی را به دنبال داشته باشد.
شهردار پردیس تصریح کرد: این توسعه در سرفصل‌های مختلفی ازجمله ایجاد فضای سبز در بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها، سایر اماکن عمومی، معابر و شوارع و … محقق شده است.

لاله اضافه کرد: در شهر پردیس و از ابتدای شکل‌گیری بیش از 193 هکتار فضای سبز در شهر پردیس ایجادشده اما بر اساس افق تعیین‌شده در حوزه فضای سبز و طبق طرح تفصیلی باید در 11 فاز بیش از یک هزار و 150 هکتار فضای سبز ایجاد شود.
وی ادامه داد: همچنین طی سال جاری و در راستای بهینه‌سازی مصرف آب، 18 هکتار از فضای سبز شهر پردیس شامل فضای سبز جدید و بخشی از گذشته به سیستم آبیاری تحت‌فشاریقطره‌ای و بارانی) تجهیز شد و بدین ترتیب 70 درصد فضای سبز این شهر با روش‌های نوین سیراب می‌شود.
لاله گفت: در پایان از ایجاد 30 هکتار فضای سبز جدید به‌عنوان برنامه سال آینده شهرداری پردیس خبر داد که بخش عمده‌ای از آن به بوستان نورالشهدا و رفیوژها معطوف می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا