گشت‌های بهداشتی به صورت شبانه‌روزی تا ۱۵ فروردین‌ماه در حوزه شهرستان پردیس ادامه دارد

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس گفت: برنامه سلامت نوروزی ما به‌صورت شبانه‌روزی از ابتدای اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه گشت‌های بهداشتی در حوزه شهرستان پردیس ادامه خواهد داشت.
به گزارش صبح پردیس؛ شهربانو محمودی اظهار داشت: متأسفانه رستوران‌های بین‌راهی با مشکلات بهداشتی به‌کار می‌پردازند، و دارای نواقص بحرانی هستند.
وی گفت: علاوه بر تخلفات گران‌فروشی برای عدم رعایت بهداشت محیط و مواد مصرفی این واحدهای متخلف اخطار ۴۸ ساعته صادر و از طرف اداره بهداشت پلمپ خواهند شد.
محمودی افزود: برخی از رستوران‌ها نواقص متعدد از جمله استفاده از مواد غذایی نامناسب مانند روغن‌سوخته که پس از آزمایش کارشناسان غیرقابل‌مصرف بودن آن محرز شد دارند که ما در مورد بهداشت مردم با هیچ‌کس تعارف نداریم و برخوردها شدید خواهد بود.

رئیس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس اظهار کرد: استفاده از رنگ زعفران تقلبی و غیرمجاز برای جوجه‌کباب و برنج و همچنین نگهداری از مرغ‌های فاسد و تاریخ مصرف گذشته هم در این گشت‌ها مشاهده شد که معدوم‌سازی این مواد توسط کارشناسان این شبکه انجام شد.
وی گفت: برنامه سلامت نوروزی ما به‌صورت شبانه‌روزی از ابتدای اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه گشت‌های بهداشتی در حوزه شهرستان پردیس ادامه خواهد داشت.
توجه به بهداشت رستوران‌ها، رعایت قوانین مشتری مداری در آن‌ها و ازاین‌دست موارد توسط خود رستوران‌ها و مراکز تفریحی و نیز نظارت دقیق توسط ادارات و نهادهای مرتبط می‌توانند اعتماد عمومی به مراکز تهیه غذا بیشتر شده و قطعاً حضور مسافران نوروزی در رستوران‌ها و مرکز فست فود افزایش‌یافته و از این طریق درآمدزایی برای این صنف صورت می‌گیرد.
پس باید همه بدانیم رعایت اصول مشتری مداری و بهداشتی نه تنها به کاهش سود رستوران‌ها منجر نخواهد شد که از طریق اقبال عمومی و اعتماد مردم سود این صنف افزایش خواهد یافت.

منبع: مهر
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا