دیدار مسئولان با جانباز هنرمند شهر پردیس

مسئولان شهرستان پردیس با محمدرضا الله دادیان فلاورجانی، جانباز هنرمند شهر پردیس، دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش صبح پردیس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌محمد ملک مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پردیس، مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس، محمد لاله شهردار پردیس و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان پردیس، با خانواده جانباز هنرمند محمدرضا الله دادیان فلاورجانی، دیدار و گفتگو کردند.
محمد لاله شهردار پردیس در جریان این تجدیددیدار، شهدا را شمع روشنگر همه محافل در جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: جانبازان سرافراز، شهدای زنده هستند.
وی افزود: شهدای معزز با تقدیم و ایثار جان ارزشمند خویش، موجب ماندگاری دین مبین اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی را فراهم ساختند.

شهردار پردیس گفت: شهیدان رفتند و با عروج ملکوتی خود روح جاودانگی را به کالبد این مرزوبوم اسلامی دمیدند تا امروز این سرزمین متعلق به حضرت ولی‌عصر (عج) سربلند و استوار در مسیر نیل به اهدافی بزرگ گام بردارد.

لازم به ذکر است محمدرضا الله دادیان فلاورجانی به همراه همسر و فرزندان، ازجمله هنرمندان فعال و شاخص شهر پردیس قلمداد می‌شوند که شهروندان پردیس در ایام مختلف سال از آثار فاخر این خانواده ارزشی بهره‌مند می‌شوند.

بر پایه این گزارش، برنامه تجدیددیدار با خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران شهر پردیس طی طول سال به‌صورت برنامه‌ای مدون با حضور جمعی از مسئولان شهری و شهرستانی انجام می‌شود و از ابتدای سال جاری تاکنون 30 برنامه تجدیددیدار با این عزیزان ترتیب داده‌شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا