تشکیل کمیته فرعی اشتغال برای بررسی و نظارت بر تحقق سهمیه اشتغال ابلاغی در شهرستان پردیس

تشکیل کمیته فرعی اشتغال برای بررسی و نظارت بر تحقق سهمیه اشتغال ابلاغی به تصویب کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان پردیس رسید. 

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان به ریاست محسن قضاتلو فرماندار شهرستان و با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای دیگر ادارات و نمایندگان سازمان‌های مرتبط با امر اشتغال و واگذاری تسهیلات مربوطه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اعلام تذکر به دستگاه‌هایی که عملکرد ضعیفی در سامانه رصد اشتغال دارند به تشریح تسهیلات مشاغل خانگی انفرادی و پشتیبان پرداخت و نمایندگان بنیاد برکت، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بسیج سازندگی نیز در خصوص تسهیلات و اعتبارات تخصیصی برای پرداخت به متقاضیان معرفی شده و واجد شرایط ارائه گزارش کردند.

فرماندار شهرستان پردیس نیز استفاده از ظرفیت بالای صنعتی شهرستان برای معرفی افراد جویای کار را یک اولویت دانست و با تاکید بر تعامل و همکاری ادارات برای پرداخت تسهیلات اشتغال از محل اعتبارات تخصیصی گفت: ادارات فعال در تحقق سهمیه اشتغال در جلسات مشاوره‌ای تجربیات خود را به دیگر اطلاعات انتقال دهند تا بتوان وضعیت اشتغال شهرستان را بهبود بخشید.

در پایان مقرر شد کمیته فردی اشتغال برای بررسی و نظارت بر تحقق سهمیه ابلاغی اشتغال شهرستان تشکیل شود همچنین نمایندگان ادارات مربوطه برای ثبت اشتغال‌های ایجاد شده در سامانه رصد احتمال لازم را داشته باشند و بنیاد برکت، کمیته امداد امام خمینی بهزیستی و بسیج همکاری و مساعدت کامل را برای پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات مربوطه به متقاضیان معرفی شده از سوی ادارات مرتبط انجام دهند.

 

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا