فرماندار پردیس:

بهره‌برداری از ظرفیت‌های هفته فرهنگی نیازمند برنامه‌ریزی مناسب است 

فرماندار شهرستان پردیس در جلسه هماهنگی برگزاری هفته فرهنگی شهرستان بهره‌برداری از ظرفیت‌های زیاده اجتماعی و فرهنگی این هفته را نیازمند برنامه‌ریزی مناسب دانست. 

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس این نشست با حضور معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرماندار، بخشداران و روسا و نمایندگانی از ادارات و نهادها به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد و در آن پیرامون همکاری و هم افزایی ادارات برای برگزاری هفته فرهنگی تبادل نظر انجام گرفت.

فرماندار پردیس در این جلسه ظرفیت‌‌های فرهنگی اجتماعی و مذهبی هفته فرهنگی را بسیار بالا دانست و گفت: تعامل، همکاری و برنامه‌ریزی مناسب ادارات و نهادها، سمن‌ها و بخش خصوصی می‌تواند زمینه بهره‌برداری مناسب از این هفته را فراهم آورد.

در ادامه و پس از تبادل نظر حاضر مقرر شد با همکاری دفتر امام جمعه، بخشداری ها، شهرداری ها، ادارات مرتبط و سازمان های مردم نهاد فعال، هفته فرهنگی شهرستان همراه با اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی، مذهبی و بومی و‌ عشایری در اواسط مهرماه به اجرا درآید و در کنار آن در مناطق کمتر برخوردار شهرستان نیز برنامه های شاد و مفرح همراه با استقرار میز خدمت برگزار شود.

 

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا