فاضلاب رهاشده در روستای باغکمش شهرستان پردیس ساماندهی می‌شود

فرماندار پردیس گفت: رهاسازی بخشی از فاضلاب شهر پردیس در پایین‌دست روستای باغکمش مشکل‌ساز شده که با پیگیری شورای حقوقی ساخت تصفیه‌خانه در آن منطقه در دست اقدام است.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس، محسن قضاتلو بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم افتتاح ساختمان دهیاری روستای باغکمش پردیس در خصوص روند ساخت این ساختمان اظهار کرد: ساختمان به همت دهیاری و با کمک‌های بخشداری در ۴ طبقه با پارکینگ و بخش تجاری باهدف ایجاد در آمد پایدار برای دهیاری باغکمش ساخته شده است.

وی گفت: ساختمان قدیم دهیاری باغکمش برای ایجاد درآمد پایدار و انجام امورات فرهنگی و آموزشی به ساکنین تغییر کاربری داشته است.

فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه روستای باغکمش بزرگ‌ترین روستای بخش مرکزی این شهرستان است، ابراز کرد: استقرار اعضای شورای اسلامی و دهیاری در این ساختمان ظرفیت بسیار خوبی در تجمیع خدمات‌رسانی، پایش تصویری، اطلاع‌رسانی و امورات مربوط به دریافت جواز داخل بافت و سایر موضوعات اداری به روستائیان را ایجاد کرده است.

قضاتلو در خصوص مشکل فاضلاب روستای باغکمش نیز عنوان کرد: با پیگیری بخشداری، دهیاری و فرمانداری مشکل عبور فاضلاب از میان روستا با ایجاد کانالی محصور مرتفع شده است.

وی اضافه کرد: بخشی از فاضلاب شهر پردیس در انتها و پایین‌دست روستا مشکل‌ساز شده که با پیگیری شورای حقوقی ساخت تصفیه‌خانه در آن منطقه دست اقدام است و به‌زودی با اتصال رینگ به تصفیه‌خانه در بخش پایین‌دست روستا فاضلاب رها شده ساماندهی خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا