بازدید فرماندار شهرستان از اورژانس و آتش‌نشانی پردیس/ نیاز به پایگاه اورژانس در بومهن و فازهای جدید مسکن مهر پردیس

فرماندار شهرستان پردیس در بازدید از دستگاه‌های امدادی شهرستان پردیس، بر پیگیری پایگاه اورژانس شهر بومهن و فازهای جدیدالاحداث مسکن مهر تأکید کرد.
به گزارش صبح پردیس؛ مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس به همراه رئیس اداره بازرسی فرمانداری پردیس، از وضعیت پایگاه اورژانس و ایستگاه آتش‌نشانی شهر پردیس ازنظر تجهیزات، نیروی انسانی و شرایط کاری بررسی شد.

نادر شایان رئیس پایگاه اورژانس شهرستان پردیس، با ارائه اطلاعاتی از مجموع عملیات‌های انجام‌شده اورژانس طی ماه گذشته از نیاز مرکز اورژانس شهرستان به راه‌اندازی یک ایستگاه در شهر بومهن و ایستگاه‌هایی در فازهای جدیدالاحداث مسکن مهر برای خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان خبر داد. فرماندار پردیس نیز ضمن تقدیر از زحمات تلاش گران اورژانس، بر پیگیری این موضوع تا احداث پایگاه مرکزی اورژانس در نقطه‌ای مناسب بر اساس استانداردهای اورژانس و راه‌اندازی مرکز اورژانس در فازهای جدید با نگاه به افق جمعیتی تأکید کرد.

همچنین حیدری در بازدید از ایستگاه آتش‌نشانی شماره یک شهر پردیس، تجهیزات این ایستگاه را بسیار مطلوب و مناسب دانست و اظهار کرد: نیروی انسانی مجرب و متعهد در کنار تجهیزات به‌روز و کاربردی بزرگ‌ترین مزیت این ایستگاه است و باوجود ایستگاه شماره یک، آرامش خاطر شهروندان در بخش عظیمی از شهر پردیس فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا