احداث 12 هزار مترمربع فضای فرهنگی توسط شهرداری پردیس/ نصب GPS در 20 دستگاه اتوبوس در شهر پردیس

شهردار پردیس گفت: شهرداری پردیس در زمینه توسعه و بسط امور فرهنگی، نزدیک به 12 هزار مترمربع فضای فرهنگی در دست احداث دارد.

به گزارش صبح پردیس؛ محمد لاله اظهار داشت: هر چند رسیدگی به مقوله فرهنگ در شرح وظایف ذاتی مجموعه شهرداری‌ها قرار ندارد، اما این موضوع به حدی حائز اهمیت است که باید به صورت جدی بدان پرداخت.

وی ادامه داد: ازاین‌رو، شهرداری پردیس اهتمام ویژه‌ای در خصوص پرداختن به مباحث فرهنگی دارد و برنامه‌های مختلفی در این زمینه اجرا می‌کند.

شهردار پردیس ادامه داد: شهرداری پردیس در زمینه توسعه و بسط امور فرهنگی، نزدیک به 12 هزار مترمربع فضای فرهنگی در دست احداث دارد.

لاله تصریح کرد: از مهم‌ترین پروژه‌های فرهنگی در دست اجرای شهرداری پردیس می‌توان به بوستان نورالشهدا در فاز سه و تالار فرهنگی بزرگ شهر در فاز دو اشاره کرد.

وی افزود: همچنین طی هفته دولت طرح‌های فرهنگی ورزشی شامل خانه کشتی، گود زورخانه و پارک آموزش ترافیک نیز افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

شهردار پردیس ادامه داد: علاوه بر توسعه و ساخت فضاهای مختلف فرهنگی از سال 94 تا به حال، قریب به 300 مراسم، همایش، گردهمایی و برنامه‌های مختلف فرهنگی به همراه جلسات هماهنگی مرتبط توسط شهرداری پردیس برگزار شده است.

*نصب GPS بر روی 20 دستگاه اتوبوس

شهردار پردیس از نصب GPS روی 20 دستگاه اتوبوس طی شش ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

محمد لاله اظهار داشت: هدف از نصب GPS در 20 دستگاه اتوبوس پردیس، نظارت بهتر بر خودروهای ناوگان حمل‌ونقل همگانی شهر پردیس است.

وی ادامه داد: وجود نظم در جریان حرکت خودروهای عمومی سبب جلب رضایت شهروندان و ارتقای سطح کیفی سفر می‌شود.

به گفته شهردار پردیس، از دیگر اقدامات سازمان حمل‌ونقل همگانی شهرداری پردیس می‌توان به راه‌اندازی سامانه بلیت الکترونیک اشاره کرد.

لاله ادامه داد: این طرح در هفته دولت با حضور مسؤولان کشوری و استانی افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: علاوه بر این، با همکاری یکی از شرکت‌های متخصص در امر آموزش رانندگی، خودروی آموزشی در محل پارک آموزش ترافیک نصب شد.

شهردار پردیس اضافه کرد: این خودرو به‌صورت ثابت جانمایی شده و راننده بدون حرکت و با بهره‌گیری از سامانه‌های رایانه‌ای رانندگی در فضایی مجازی را تجربه می‌کند و دستگاه به‌صورت خودکار و سخنگو ایرادات در رانندگی و تخلفات صورت گرفته را گوشزد و ثبت می‌کند.

لاله از خط‌کشی معابر سطح شهر پردیس به‌عنوان دیگر طرح اجرایی سازمان حمل‌ونقل همگانی شهرداری در این شهر خبر داد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا