امام جمعه پردیس:

رفع مشکلات مردم جاجرود در راستای شهر شدن دو روستا همت بیشتری می‌طلبد

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: مکر جدید مکرون؛ نماد شیطنت اروپای مکار است و در این راستا سیاست فرانسه در رابطه با جمهوری اسلامی ایران، از ابتدا رویکردی مزورانه و دوپهلو بوده ‌است.

به گزارش صبح پردیس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس گفت: مکرون با ادعای مقابله با تهدید هسته ای ایران زیر میز مذاکره زد و امروز نیز با شگردی جدید اما مضحک، پرچم اقدام ‌های ضد ایرانی را به دست گرفته و آتش بیار معرکه شده و برای ریاض خوش رقصی، و علیه کشورمان یاوه گویی می کند.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: پاریس در ماجرای برجام و ورود سریع به بازار ایران منفعت طلبی خود را آشکار کرد الان هم با یاوه گویی علیه ایران برای دلارهای سعودی کیسه دوخته است.

خطیب جمعه پردیس، با اشاره به اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ با رفع فوری و کامل تحریم ‌ها، برجام قابل تداوم است، گفت: مذاکرات فقط در موضوع هسته ‌ای و در قالب ۵ بعلاوه یک ادامه خواهد داشت و مذاکره دوجانبه بین ایران و آمریکا اساسا منتفی است.

وی افزود: ما نتیجه شیرین خنثی ‌سازی تحریم در صنایع دفاعی را چشیده‌ ایم اکنون نوبت خنثی‌ سازی تحریم اقتصادی است که ثمره آن، «بازدارندگی اقتصادی» است.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: در شرایط کنونی و در مواجهه با این شرایط از تمام مسؤلان ارشد و میانی و رسانه و نخبگان کشور باید یک صدای واحد شنیده شود، هیچ کس حق ندارد علامت و نشانی از ضعف و وادادگی را در بیان و رفتار خود بروز دهد که موجب جسارت دشمن شود و مسئولان قوا در این میان نقش اول را دارند.

حسینی با بیان اینکه ترامپ کار بایدن را راحت کرده است، اظهار داشت: حالا او نه تحریم جدیدی وضع می‌ کند که برایش هزینه داشته باشد و نه علاقه ‌ای به رفع تحریم ‌های کنونی دارد که موجب سست شدن اهرم‌ های فشارش بر ایران گردد. بهترین راه برای او «بازی با تحریم‌ ها» است.

حسینی در بخشی دیگر از خطبه های این هفته پردیس گفت: گام دوم انقلاب باید با نیروی جدید و تازه نفس و ایده‌ ها و ابتکارات جدید پیموده شود و این یک اصل ناگزیر است، اما توجه به این اصل قطعاً به ‌معنای پیرزدایی و میانسال ‌زدایی نیست.

وی افزود: حرکت رهبر حکیم انقلاب اسلامی برای تثبیت گزاره دولت جوان حزب اللهی و غفلت‌ زدایی از حرکت مدیریتی کشور و مردم و مسؤولان است و در حقیقت برای حرکت رو به جلوی آینده، نیاز به برقراری یک موازنه منطقی و معقول در عرصه مدیریت کشور است.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به مشکلات شهروندان، اظهار داشت: مشکلات زیادی مردم شهرستان را رنج می دهد که از آن جمله می توان به نبود بیمارستان، نبود مصلا پس از ۲۳ سال، معامله مسکن مهر که در اختیار دلالان قرار گرفته و مردم را آزار می دهد، مشکل دریافت سند در بومهن، بافت های فرسوده به ویژه در بومهن، نبود اماکن تفریحی و مشکل ورود سگ های خانگی به بوستانها ، سرانه ورزشی که با استاندارد فاصله زیادی دارد اشاره کرد.

حسینی ادامه داد: رفع مشکلات مردم جاجرود در راستای شهر شدن دو روستای سعید آباد و خسرو آباد، همت بیشتری می طلبد تا مرتفع شود و رفع مشکلات تردد داخل شهرستان و تردد به تهران یکی دیگر از مطالبات بر حق مردم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا