برپایی 15 غرفه فرهنگی در حاشیه آزادراه تهران پردیس/ نصب ماکت خودروی کلاسیک و سفره هفت سین در ورودی شهر پردیس

برپایی 15 غرفه فرهنگی در حاشیه آزادراه تهران پردیس، تحویل نقشه شهر پردیس به مسافران، نصب ماکت دو خودروی کلاسیک از جمله تصمیمات ستاد استقبال از بهار شهر پردیس است.

به گزارش صبح پردیس؛ شهرداری شهر پردیس در راستای زیبایی هرچه بیشتر شهر در آستانه بهار طبیعت با انجام اقدامات مختلف را انجام داد که از جمله این اقدامات ماکت زیبای دو خودروی کلاسیک با رنگ های شاد در دو لاین ورودی و خروجی شهر پردیس به همت واحد خدمات شهری شهرداری پردیس و در قالب طرح استقبال از بهار صورت اجرایی به خود گرفت.

همچنین طبق سایر تصمیمات ستاد استقبال از بهار شهرداری پردیس قرار است 15 غرفه با عناوین مختلف شامل توزیع اقلام فرهنگی، گریم کودک، بادکنک آرایی، بازیافت، غرفه اقوام ایرانی در حاشیه آزادراه تهران – پردیس برپا شود.

علاوه بر این، 30 برنامه متنوع دیگر نیز از سوی شهرداری پردیس در قالب طرح استقبال از بهار انجام می شود که از مهمترین آنها می توان به آمادگی در همان ساعات نخست سال برای نصب بنرهای مزین به شعار سال اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد.

همچنین شهرداری پردیس در واپسین روزهای سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» و در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب برنامه‌هایی نظیر نمایشگاه «دختران امروز، کارآفرینان فردا»، نمایشگاه دستاوردهای بانوان و همچنین جشنواره هفت سین موسسه فرهنگی هنری شهرداری را اجرا کرد و به‌پایان رساند.
دراین‌بین ایجاد آثار حجمی با مضامین نوروزی شامل ماکت اتوبوس، نصب چند ماکت سفره هفت سین و نصب ماکت اقوام ایرانی صورت اجرایی به خود می‌گیرد.
همچنین واحد فضای سبز ضمن برگزاری مراسم روز درختکاری در شمال بلوار امام رضا (ع) نسبت به آماده‌سازی محل توزیع نهال و گل در میان شهروندان به همراه تهیه و توزیع 50 هزار اصله نهال اقدام کرد.
پیش از آغاز نوروز واحد عمران شهرداری پردیس طرح‌ترمیم معابر شمال آسفالت و لکه‌گیری آسفالت را اجرایی کرد و اموری نظیر تعیین تکلیف حفاری‌ها و ایمن‌سازی پروژه‌های عمرانی را بر عهده دارد.
علاوه بر این، همایش تجلیل از خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، کمک به برپایی جشن نیکوکاری، طرح جهادی شست و شوی جداول و مبلمان شهری، رفت‌وروب معابر، آماده‌سازی بوستان‌ها، ساماندهی روشنایی‌ها، رژه خودروها و تجهیزات ستاد استقبال از بهار، رفع خطرات احتمالی سیستم‌ها و شبکه‌های برق با همکاری اداره برق شهرستان و طراحی و نصب بنر شعار سال و تبریک نوروز در ردیف سایر اقدامات شهرداری در طرح استقبال از بهار قرار دارد.
همچنین طراحی و چاپ نقشه شهر پردیس به همراه نقشه راهنمایی مسیر مسافرت‌های نوروزی، طراحی و نصب بنرهای هشدار برای سه شنبه آخر سال، خط‌کشی معابر، شست و شوی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تعویض سولار، کنترل و نظارت دقیق بر ساخت‌وسازها، زیباسازی سطوح، جدول، معابر پل‌ها و تابلوها و … از دیگر امور این مجموعه طی بازه زمانی مذکور شمرده می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا