7650 مترمربع از زمین‎‌های کشاورزی در پردیس آزادسازی شد

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: ۳۵ فقره از ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی شهرستان پردیس با احکام و دستورات قضایی تخریب و طی آن ۷۶۵۰ مترمربع از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از ایرنا، «محمد قریشی» با اشاره به مناطق آزاد سازی شده، اظهار داشت: ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاهای بخش جاجرود در روستای کمرد، تپه سیف، خسروآباد، عباس‌آباد و سعید آباد در اراضی کشاورزی احداث شده بود که با حضور عوامل نیروی انتظامی، نمایندگان قضایی و نماینده بخشداری جاجرود تخریب شد.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت حفاظت از اراضی کشاورزی اظهار داشت: در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی در سطح شهرستان برخورد قانونی می‌شود.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: پیشگیری از ساخت و سازغیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی این شهرستان، برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی با گشت های شبانه روزی جهاد کشاورزی در سطح منطقه تشدید شده است.

قریشی گفت: گشت بازرسی جهاد کشاورزی پایش مستمر و برخورد با متخلفان را در دستور کار خود قرار داد و با نظارت مجدد بر مناطقی که اعمال قانون شده با مشاهده تخلف از قانون مراتب را به مراجع قانونی اعلام و جهت اعاده خسارات دولتی اقدام می کند.

وی با اشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی اراضی کشاورزی و باغی تاکید کرد: ضرورت دارد که مالکان و کشاورزان قبل از ساخت و ساز در اراضی کشاورزی برای اطلاع از وضعیت اراضی خود به اداره جهاد کشاورزی مراجعه کنند چرا که در طرح تشدید بازرسی با تمامی موارد تخلف برخورد قانونی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا