دادستان عمومی و انقلاب پردیس:

با پیمانکاران کم کار و متخلف مسکن مهر برخورد می شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: فعالیت و پیشرفت فیزیکی مساکن مهر پردیس رصد و با پیمانکاران کم کار و متخلف برخورد می شود.

به گزارش صبح پردیس به نقل از ایرنا ، عنایت اله علیپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به پیمانکاران کم کار مسکن مهر پردیس هشدار می دهیم که قبل از ورود دادستانی به تعهدات خود عمل کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توضیح داد: در نخستین اقدام، لیست تمامی پیمانکاران را از شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید و شرکت عمران که مسئول و متولی هستند درخواست کردیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت:از دستگاهای متولی ومرتبط درخواست کردیم تا به ما نواقص و موارد انجام نشده و بدعهدی پیمانکاران را اعلام کنند تا در فرصت مناسب و با توجه به اختیارات قانونی ورود کنیم.

علیپور تاکید کرد: با هدف اجرای خواسته بر حق متقاضیان و مالکان، پیمانکاران را موظف به اجرای به موقع تعهدات خود می کنیم.

وی به پیمانکاران توصیه کرد:پیمانکاران مسکن مهر پردیس بهتر است تعهدات خود را قبل از ورود دادستانی انجام بدهند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: در صورت ورود دادستانی با پیمانکاران متخلف با شدت وحدت و بی هیچ اغماض و چشم پوشی برخورد می شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس:۳ هزار واحد مسکن مهر پردیس در خرداد ۱۴۰۳ تکمیل و افتتاح می‌شود.

پیش از این در ۱۵ فروردین ماه جاری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه ۳ هزار واحد مسکن مهر پردیس در خرداد امسال تحویل متقاضیان می‌شود، گفت: با تحویل این تعداد واحد در خردادماه امسال، واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس به ۱۰ هزار واحد می‌رسد.

خلیل محبت‌خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بخشی از برنامه‌های آن شرکت را در پردیس با توجه به شعار سال، “جهش تولید با مشارکت مردم” تشریح کرد و به عملکرد آن شرکت در بخش مسکن مهر پرداخت.

محبت‌خواه در خصوص تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر در آن شهر جدید، توضیح داد: حدود ۳۰ هزار واحد مسکن مهر از ابتدای دولت سیزدهم در پردیس باقی مانده‌بود که با تلاش‌های شبانه‌روزی و همراهی و پشتیبانی وزیر راه و شهرسازی و صندوق ملی مسکن بخش عمده‌ای از آن واحدها به تعداد ۱۶ هزار واحد در دو مرحله و در مهر و اسفند تکمیل و تحویل متقاضیان شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه‌داد: تلاش خواهیم کرد تا در سال جاری هر سه ماه یک بار چندین هزار واحد را تکمیل کرده و تحویل متقاضیان بدهیم.

محبت‌خواه تصریح‌کرد: با تأکید وزیر راه و شهرسازی و تلاش‌هایی که در شهرهای جدید در حال انجام است، تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس قبل از اتمام دولت سیزدهم، تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.

این مقام مسئول توضیح داد: در خردادماه حدود ۳ هزار واحد مسکن مهر در پردیس تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

محبت‌خواه با تأکید بر اینکه کارگاه‌های ساخت مسکن در شهر جدید پردیس شبانه روزی و سه شیفت در حال فعالیت است، اظهار امیدواری کرد تا در سال ۱۴۰۳ مانند سال ۱۴۰۲ که سال سازندگی و ساخت و ساز در پردیس بود، کار تکمیل واحد و تحویل آنها به مردم با قوت بیشتری تداوم یابد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

 

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا