نخستین رویداد مردمی اشتغال با محوریت تامین نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان به ریاست فرشاد مرمرچی سرپرست اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و جمعی از کارفرمایان ، صنعتگران و فعالان عرصه کار و کارگری شهرستان پردیس در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، مرمرچی هدف از برگزاری این جلسه را تبیین سامانه اشتغال و آشنایی دقیق کارفرمایان با سامانه جستجوگر شغل که توسط وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی طراحی و اجرایی شده است را خواند.
وی افزود: این موتور جستجوگر به منظور سهولت دسترسی کارفرمایان و کارجویان و تامین بی واسطه نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان و اشتغال افراد فاقد کار در سراسر کشور طراحی و بارگزاری شده است.
مرمرچی در ادامه افزود: تامین نیروی کار جوان و بومی مورد نیاز صنعتگران و کارفرمایان باید در اولویت امور باشد که هم نیاز کارفرمایان مرتفع گردد هم کارگران محترم برای اشتغال با چالش‌هایی نظیر رفت و آمد طولانی و… مواجه نگردند.
وی در ادامه به دیگر مزایای این جستجوگر آنلاین به تامین نیرو کار بی واسطه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و کاهش هزینه‌های کاریابی و… اشاره نمود.
در ادامه حاضرین جلسه هرکدام نظرات و مسائل پیشروی کارفرمایان و صنعتگران شهرستان پردیس را عنوان نمودند.
شایان ذکر است در این جلسه مسئول کانون کارگران شهرستان پردیس آمادگی همه جانبه خود و ظرفیت‌های این کانون مردمی را جهت حمایت از جامعه کارگری شهرستان را اعلام نمود.
پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا