همسر مقتول سرنخ اصلی پرونده قتل

جانشين فرماندهي انتظامي استان تهران از دستگيري 5 نفر از عاملان قتل در پرديس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ شهرام امیریان در بيان جزئيات خبر اظهار داشت: در پي اعلام شکايت شاکيه خواهر فردي مبني بر آنکه برادرش چند روزي است از منزل خارج شده و مراجعت ننموده و ارسال پرونده نيابتي از دادسراي جنايي آگاهي پليس تهران مبني بر فقداني فردي، موضوع بصورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي شهرستان پردیس قرار گرفت.

وی در ادامه تصريح کرد: کارآگاهان پليس آگاهي در تحقيقات اوليه و پيگيري‌هاي پليسي دريافتند که مقتول با همسر خود داراي اختلاف بوده است و با پيگيري‌هاي صورت گرفته مشخص شد که همسر مقتول با شخص ثالثي در ارتباط بوده است که با هماهنگي‌هاي قضائی صورت گرفته ماموران وارد عمل شدند.

سرهنگ “امیریان” افزود: کارآگاهان پليس آگاهي پردیس توانستند همسر مقتول و 4 نفر دیگر که در قتل مشارکت داشتند را با همکاري پليس آگاهي تهران بزرگ دستگير کنند.

جانشين فرماندهي انتظامي پرديس گفت: متهمان که در ابتدا منکر هر گونه اتهامي بودند ولي در مواجهه با مستندات پليسي لب به اعتراف گشوده و به جرم خود اعتراف کردند و مقتول که جنازه‌اش در بيابان‌هاي اطراف مهرآباد شهرستان دماوند دفن شده بود کشف و به پزشکي قانوني منتقل شد.

سرهنگ امیریان در پايان گفت: امنيت مردم خط قرمز پليس است و چنانچه افرادي بخواهند امنيت و آرامش شهروندان را به مخاطره بياندازند پليس با جديت با آنان برخورد قانوني خواهد کرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا