استاندار تهران:

4000 واحد مسکن مهر در پردیس افتتاح می‌شود

استاندار تهران گفت: چهار هزار واحد مسکن مهر به زودی در پردیس افتتاح می‌شود و شهرداری‌ها نیز باید در زمینه ساخت مسکن فعال شوند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری در جلسه شورای مسکن استان تهران با اشاره به اهمیت مسکن به عنوان پیشران اقتصاد اظهار داشت: مسکن متن معیشت مردم است و بزرگ ترین سهم را در سبد اقتصادی خانوار ها دارد.

وی افزود: مردم جهت تهیه مسکن دچار مشکل می شوند و راه حل این مشکل، تولید سریع، جدی و با کیفیت مسکن است.

منصوری ادامه داد: از جمله مواردی که دولت آمار و ارقام اعلام کرده موضوع مسکن است که سالی به طور متوسط یک میلیون مسکن باید احداث شود.

وی گفت: لذا تحقق این مهم کار جدی می طلبد و ضمن اینکه تمام طرح های قبلی نیز تعهد ما است و باید تکمیل شود.

منصوری ادامه داد: از این رو در موضوع مسکن مهر و مسکن ملی برنامه زمان بندی برای حل مسئله ارائه شود.

استاندار تهران با اشاره به اینکه چهار هزار واحد مسکن مهر به زودی افتتاح می شود، تاکید کرد: در مورد جانمایی مسکن ها باید آمایش سرزمینی مورد توجه قرار گیرد و اقدامات خلاقانه و متفاوت پیگیری شود.

منصوری گفت: می توان بستری فراهم کرد که با مشارکت مردم این موضوع محقق شود و در این زمینه ابتدا باید زمین آماده شود؛ ضمن اینکه استانداردهای لازم برای ساخت و ساز ارائه شود که به صورت آزمونه این کار را در استان تهران انجام می‌دهیم.

وی تاکید کرد: شهرداری ها در زمینه تولید مسکن سهیم شوند چرا که در این زمینه توانایی بیشتری نسبت به دولت دارند و باید وارد حوزه مسکن شوند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: باید گزارش ناظر به مسائل، مشکلات و حیطه اختیارات در حوزه مسکن ارائه شود؛ ضمن اینکه طرح های مربوط به مسکن در کمیسیون های مختلف خارج از نوبت رسیدگی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا