شهروندان پردیسی شعار آزادی قدس را سر دادند

 راهپیمایی روز قدس در شهر پردیس پس از ۲ سال مانند سالهای گذشته با حضور پر شور مردم روزه دار و ولایت مدار این شهر برگزار شد و راهپیمایان آزادی قدس شریف را سر دادند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، همه گیری ویرو کرونا مانع برگزاری آیین دشمن شکن راهپیمایی روز قدس بود ، طی دو سال گذشته راهپیمایی پر شور خودرویی برگزار شد اما به قول پیرمرد ۷۰ ساله بومهنی، با عزمی راسخ و مشت های گره کرده شانه به شانه همشهریان خود قدم بر می داریم و از مردم مظلوم فلسطین در اطاعت از امر مطاع رهبری حمایت  می کنیم.

مسیرهای راهپیمایی از بومهن و پردیس به طرف مصلی نماز جمعه تعیین شده است و نیروهای انتظامی، امدادی، ایمنی  از شب گذشته برای خدمات رسانی به مومنان روزه دار آمادگی کامل دارند.

طی روزهای  گذشته و درآستانه روز جهانی قدس آذین بندی محیطی شهر و طرح فضا سازی مبلمان شهری توسط شهرداری پردیس انجام  و در قالب این طرح اموری شامل اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در اندازه های مختلف، ریسه بندی، نصب بنر، چاپ پوستر اجرایی شده است.

اقلام فرهنگی شامل کلاه مزین به تصویر مسجدالاقصی، پرچم های فلسطین و حزب الله، انواع پلاکارد، تمثال مبارک رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، امام خمینی(ره) و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تهیه و در راهپیمایی امروز در بین مردم ولایت دوست شهرستان توزیع شد.

٭روز قدس نماد استقامت و عدالتخواهی دنیای اسلام است

فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه راهپیمایی پر شور و شعور شهروندان پردیسی به خبرنگار ایرنا گفت: روز جهانی قدس ابتکار بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برای توجه همیشگی به سرنوشت ملت فلسطین و جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی و نماد استقامت، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام و نشان از ارتباط عمیق و سرنوشت‌ساز قدس و مسلمانان دارد.

ظفر پور ابراهیم در حاشیه راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: شهروندان مومن و و روزه دار با حضور پر شور در راهپیمایی این روز بزرگ، تجدید بیعت خود با ملت مظلوم فلسطین را اعلام کردند و آرمان آزادی قدس شریف و نابودی رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی را به رخ جهانیان کشیدند.

وی ادامه داد: مردم انقلابی ما با حضور پر شور خود به همه ثابت کردند که با  پیروی از حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، همواره با ظلم و ظالم مقابله کرده و از مظلومان حمایت می‌کنند.

٭سکوت کشورهای عربی درباره مظلومیت فلسطین لکه ننگ بزرگی است

 فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان پردیس در راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه  در آزمایش بزرگی قرار داریم، اظهار داشت:  سکوت برخی از کشورهای عربی درباره مظلومیت فلسطین و مسجدالاقصی لکه ننگی‌ بزرگی است؛ البته هر چه رژیم آل‌سعود و آل خلیفه چهره سیاه خود را نمایان می‌کنند از سویی دیگر کشورهای اسلامی با حمایت از جبهه مقاومت اسلامی زمینه سرنگونی اسرائیل غاصب و حامیانش را بیش از هر زمانی سرعت داده‌اند.

ابراهیم گرمابدری ادامه داد: بار دیگر در آستانه روز جهانی قدس قرار گرفته‌ایم، روزی که با تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ودر حمایت از ملت مظلوم فلسطین پایه‌گذاری شد و به فضل الهی قدس شریف با تفکر انقلاب اسلامی ایران آزاد خواهد شد.

وی ادامه داد: آنچه در این برهه زمانی از اهمیت مضاعفی برخوردار است نقش پررنگ جوانان با بصیرت ایرانی در بیداری ملت‌ها و قطع وابستگی جهان اسلام از دستگاه سرطانی استکبار در تمامی مناسبات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و آموزشی است و امید است که شاهد آزادی قدس شریف باشیم و نماز خود را در مسجد الاقصی به امامت مقام معظم رهبری  اقامه کنیم.

٭قدس شریف، پاره تن جهان اسلام است

شهردار پردیس در حاشیه راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: قدس شریف، سرزمین انبیا و اولیای الهی، قبله نخست مسلمین و پاره تن جهان اسلام است که امروز در چنگال خون آلود اشغالگران صهیونیزم، استکبار جهانی و سران فریب‌خورده و مرتجع منطقه گرفتار شده است.

رضا کارخانه ادامه داد: این غربت و تنهایی مردمان سرزمین‌های اشغالی تا آنجا ادامه داشت که انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران به ثمر نشست و در سایه تدبیر حکیمانه امام راحل عظیم‌الشأن(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز قدس انتخاب شد تا مسئله آزادی فلسطین برای همیشه تاریخ در اذهان بیدار مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان زنده و پویا باشد.

وی ادامه داد: امروز با تکیه بر آن فرمایش گران‌سنگ فرماندهی معظم کل قوا که فرمودند “اسرائیل بیست و پنج سال آینده را نخواهد دید”، رجاء واثق داریم که ساعت شنی عمر منحوس این جرثومه ناپاک و غده سرطانی منطقه آخرین ریگ‌های خود را به زباله‌دانی تاریخ می‌ریزد و وعده الهی برای پیروزی بزرگ بسیار بسیار نزدیک است.

٭روز قدس نماد آزادی خواهی مظلومان است

شهردار بومهن در  حاشیه راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: روز قدس ابتکار و یادگار جاویدان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، نماد آزادی خواهی، دفاع از مظلومان و ستم دیدگان برابر مستکبران و غاصبان است؛روزی که مومنان و مسلمانان روزه دار یک صدا ندای مظلومیت فلسطین اشغالی را به گوش جهانیان می رسانند.

مجتبی رضا زاده گفت:  آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) به روز جهانی قدس نامگذاری شده تا آرمان رهایی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی تا رسیدن به نتیجه، برای همیشه در تاریخ زنده بماند .

به گزارش ایرنا ،مردم ولایتمدار شهرستان پردیس از شهرهای ، روستاهای بخش مرکزی به شهر پردیس آمدند و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین  همزمان با سایر شهرها و کشورها فریاد عدالت طلبی و آزادی خواهی سردادند  و پس از پایان راهپیمایی دشمن شکن روز قدس درمحل مصلی نمازجمعه در صف های منظم نماز جمعه ایستادند و نماز را به امامت حجت الاسلام سید حسین حسینی برگزار می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا