شهردار پردیس:

1200 نفر ساعت آموزش آتش‌نشانی به شهروندان پردیسی ارایه شد

شهردار پردیس گفت: در راستای ارتقای آموزش‌های شهروندی یکهزار و ۲۰۰ نفرساعت آموزش رایگان توسط آتش نشانان این شهر در سالجاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، رضا کارخانه در این باره اظهار داشت: آموزش‌ها به‌ صورت حضوری در مجتمع‌های مسکونی، واحدهای تجاری، نواحی کارگاهی، مراکز علمی به شهروندان ارائه شده است.

وی افزود: حوزه امداد و نجات، یکی از مهمترین عوامل کاهش دهنده میزان تلفات و صدمات ناشی از حوادث و وقایع مختلف است و برخورداری قشرهای مختلف جامعه از آموزش‌های کاربردی نقش اساسی در کاهش حوادث به همراه دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: طی سه ماهه نخست امسال ۷۱ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شهرداری پردیس انجام شد.

کارخانه اضافه کرد: در جدول عملیات‌ های امداد و نجات آتش نشانی شهرداری پردیس اموری نظیر تصادفات اغلب جاده‌ ای، حریق ضایعات و رفع آبگرفتگی معابر بیشترین آمار را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: حریق کارگاه، خرابی آسانسور، نشت گاز، محبوس شدگی نیز در ردیف دیگر مأموریت‌ های واحد آتش ‌نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری پردیس قرار دارد.

شهردار پردیس از برگزاری دوره آموزشی روان‌شناسی پیشگیری از حوادث مختلف ویژه آتش‌نشانان خبرداد و اظهار داشت: برای ارتقا و به روزرسانی آموزش آتش‌نشانان، دوره آموزشی روان‌شناسی پیشگیری از حوادث مختلف ویژه آتش‌نشانان برگزار شد.

کارخانه افزود: آتش‌نشانان ایستگاه‌های پنج‌گانه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به منظور ارتقا و به‌روزرسانی امور آموزشی در یک دوره روان‌شناسی پیشگیری از حوادث با حضور اساتید مسلط به آخرین متدهای روان شناسی برخورد با فرد آسیب دیده در سوانح مختلف شرکت کردند.

*احداث دپوی نمک در فاز ۱۱ مسکن مهر

شهردار پردیس با اشاره به احداث مرکز دپوی نمک یک هزار و ۸۰۰ مترمربعی در فاز ۱۱ مسکن مهر، اظهار داشت: معاونت فنی و عمرانی این شهرداری به‌ منظور ارائه خدمات هرچه بهتر ستاد برف‌روبی در روزهای پربارش زمستانی از ابتدای سال جاری پروژه احداث مرکز دپوی نمک را در فاز ۱۱ را آغاز کرد.

کارخانه افزود: این طرح عمرانی با یک‌هزار و ۸۰۰ مترمربع مساحت و ۵۲۰ مترمربع زیربنا در محلی مناسب برای دسترسی بهتر به همه نقاط فاز ۱۱ با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: طی ماه‌های گذشته اموری شامل خاک‌برداری و آرماتوربندی دیواره و فونداسیون انجام و در روزهای آتی بتن‌ریزی طرح نیز اجرا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا