شهردار بومهن:

۹ نقطه خطرساز شهر بومهن در دست اصلاح است

شهردار بومهن گفت: شورای ترافیک شهرستان پردیس ۱۱ نقطه خطرساز در شهر را به ما اعلام کرد که تاکنون ۹ مورد آن در دست اصلاح قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، مجتبی رضازاده اظهار داشت: بر اساس این مصوبه برای محدوده خطرساز پل لوران شهر بومهن نصب دوربین های پلاک خوان با هدف نظارت تصویری و نصب برج های نوری برای تامین روشنایی مسیر اجرایی شده است.

وی افزود: تقاطع شهید صارمی به بلوار اصلی امام خمینی (ره) تقاطع پر خطری بود و به منظور امنیت بخشی طول مسیر دسترسی از پردیس به بومهن یک کیلومتر به سمت پل شهدا افزایش پیدا کرده است.

رضازاده با اشاره به وضعیت ترافیک خیابان شهید صارمی بعد بازگشایی بیمارستان الغدیر ، توضیح داد: برای بیمارستان پارکینگ تامین نشده و قطعا پس از بازگشایی بیمارستان مشکل ترافیک این خیابان تشدید خواهد شد و اصلاح وضعیت خیابان شهید صارمی در راستای پیشگیری از مشکلات ترافیکی این خیابان پس از بازگشایی بیمارستان انجام شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیشترین تقاضای سفر از پردیس از میدان امام رضا ( ع) به داخل بلوار امام بود که این معبر بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان مسدود و مسیر جایگزین معین شده است.

وی اضافه کرد: در این محدوده در ساعات اولیه صبح به ویژه طی سال تحصیلی از ساعت ۷ تا ۸ و ۳۰ دقیقه صبح و در ساعات شامگاهی شاهد گره های ترافیکی سنگین در این تقاطع پر خطر و حادثه ساز بودیم

شهردار بومهن ادامه داد: این شهر در مسیر دسترسی جاده‌های هراز و فیروز کوه قرار دارد و ظهر روزهای چهارشنبه تا جمعه شب نیز شاهد ترافیک سنگین در بلوار امام خمینی (ره) بودیم و اصلاح تردد این محدوده برای رفع مشکلات ترافیکی ضرورت داشت.

رضازاده تاکید کرد: تمام اقدامات اصلاحی معابر شهری توسط شورای ترافیک استان و شهرستان تایید و تصویب می شود و شهرداری طرح های مصوب را اجرا می کند.
وی گفت: تغییر مسیر و تغییر عادات تردد شهروندان بازخوردهای اجتماعی به همراه دارد اما شهروندان توجه داشته باشند که این اصلاحات با هدف رفع مشکلات ترافیکی و امنیت بخشی اجرایی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای کسبه خیابان شهید صارمی مشکلی ایجاد نمی شود، برای رفاه حال کسبه فعال در این خیابان، طرح جدیدی به شورای ترافیک دادیم تا در جلسه اضطراری مطرح و در صورت تایید تصویب شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا