۹۵ درصد از حریم رودخانه جاجرود آزادسازی شده است

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: ۹۵ درصد از حریم رودخانه جاجرود که از سوی افراد سودجو تصرف شده بود آزادسازی شد.

به گزارش صبح پردیس، علیرضا آقاجری گفت: آزاد سازی حریم رودخانه جاجرود با تخریب چند واحد کارگاهی کامل می‌شود اما با توجه به بیکار شدن کارگران در واحدهای کارگاهی تخریب به تعویق افتاده است.

وی ادامه داد: در سال ۹۸ مساحت بیشتری از اراضی ملی و دولتی نسبت به سال گذشته در سطح شهرستان آزاد سازی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب پردیس گفت: ساخت و ساز تنها در چارچوب قانون و با مجوز اداره جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و بخشداری‌های مربوطه مورد حمایت ما است و در غیر اینصورت دادستانی ورود کرده و بناهای غیر مجاز را تخریب خواهیم کرد.

بنگاه‌های املاک بدون مجوز در سال جدید پلمب می‌شوند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از برخورد جدی با بنگاه‌های املاک در سال ۹۹ خبر داد و اظهار داشت: غالب املاکی های شهرستان فاقد مجوز کسب و کار هستند و برای دریافت مجوز سه ماه به آنها مهلت داده شده است.

آقاجری گفت: این مهلت در ابتدای جدید به پایان می رسد و املاکی هایی که نسبت به دریافت مجوز اقدام نکرده باشند، پلمب می شوند.

وی با اشاره به مشکل دلالان مسکن مهر که در اطراف کارگزاری مسکن مهر به طور غیر مجاز فعالیت دارند، خاطر نشان کرد: چندین طرح برای دستگیری دلالان به نیروی انتظامی داده شده که ظاهرا راه حل قضیه نیست.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از حضور رابطان دلالان در داخل ساختمان کارگزاری مسکن مهر خبر داد و اظهار داشت: به منظور رفع مشکل ما باید رابطان داخل کارگزاری را شناسایی و با آنها برخورد کنیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا