۸۵ کسبه پردیس ۸۰ میلیون تومان جریمه شدند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پردیس گفت: در طرح تشدید بازرسی‌ها، طی یک ماه گذشته ۸۵ کسبه این شهرستان به دلیل تخلف ۸۰ میلیون تومان جریمه شدند.

به گزارش صبح پردیس، حامد سوریان اظهار کرد: در طرح تشدید نظارت بر تنظیم بازار طی ماه گذشته گشت مشترک بازرسی در حدود ۴۵۰ مورد از اصناف در شهرهای پردیس، بومهن و بخش جاجرود را بازرسی کرده است.

وی افزود: درگشت مشترک بازرسی نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، بازرسی فرمانداری، پلیس امنیت، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان حضور دارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس ادامه داد: ۱۲ تیم بازرسی در سطح شهرستان در طرح تشدید نظارت بر عملکرد اصناف، بازاریان و تولیدکنندگان را بر عهده دارند و این طرح محدود به اصناف نیست.

سوریان با اشاره به موارد تخلف تصریح کرد: گران فروشی، احتکار، عدم درج قیمت کالا و ارائه نکردن فاکتور و مخدوش کردن قیمت ثبت شده روی کالا از موارد تخلف محسوب می شود و کارشناسان و بازرسان با موارد یاد شده برخورد قانونی می شود.

وی بیان کرد: شهروندان گزارش تخلفات را به سامانه ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت و شماره ۷۶۲۲۳۰۱۰ اتاق اصناف شهرستان پردیس اعلام کنند تا بازرسان در اسرع وقت به مورد شکایت رسیدگی کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا