۸۰ عنوان برنامه طی دهه کرامت برای دختران پردیسی برگزار شد

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان پردیس گفت: طی دهه متبرک کرامت ۸۰ عنوان برنامه برای دختران و بانوان در این شهرستان برگزار شده‌است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، رضوان حسنی در حاشیه برگزاری جشن دختران ایران در بوستان ولایت شهر پردیس اظهار داشت: تجمعات، جشن‌ها، برنامه هایی که در پایگاه های بسیج مساجد پارک ها و بوستان های شهرستان، برگزاری جشنواره در مدارس و اردوهای جهادی بخشی از برنامه های اجرا شده در طی دهه متبرک کرامت در سطح شهرستان است.

وی اظهار داشت: در شب میلاد با سعادت حضرت رضا (ع) و آخرین روز از دهه کرامت، جشن دختران ایران به همت سپاه، شهرداری، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه پردیس ادامه داد: در این جشن که با استقبال گسترده شهروندان برگزار شد از دختران نخبه علمی، ورزشی و قرآنی شهرستان که در طی سال گذشته مقام های آسیایی و کشوری را کسب کردند تقدیر و تجلیل شد.

حسنی ادامه داد: پرچم گردانی حرم آقا امام رضا (ع) توسط خدام رضوی، دعوت از گروه سرود کشوری احسان، اجرای حرکات نمایشی رزمیتوسط بانوان رزمی کار، نقاشی چهره کودکان، بازی‌های فکری و غرفه حجاب و عفاف بخش هایی از مراسم این جشن بودند.

این مسئول با بیان اینکه در غرفه حجاب و عفاف به دختران و بانوان علاقمند آموزش حجاب کامل اسلامی داده شده، بیان کرد: بانوان پس از آموزش هدیه ای دریافت می کردند و در طی برگزاری جشن شاهد حضور پر تعداد بانوان در این غرفه ها بودیم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه پردیس یادآور شد: غرفه های ورزشی – مذهبی هدفمند بودند، بازی های مارو پله و دارت ذهبی که کار شناسان در حین اجرای بازی نکات بصیرتی ، اخلاقی و مذهبی را به کودکان گوشزد و آموزش دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا