۷ پروژه شهری با حضور استاندار تهران در بومهن افتتاح شد

شهردار بومهن گفت: با حضور استاندار تهران ۷ پروژه عمرانی، فرهنگی، پایش شهری و غیره شهر بومهن با بودجه یک هزار میلیاردی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، به نقل از خبرگزاری فارس، مجتبی رضازاده، شهردار بومهن درحاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری این شهر که با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس درخصوص این پروژه‌ها اظهار کرد: امروز با حضور استاندار تهران و مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی ۷ پروژه عمرانی، زیرساخت‌های فرهنگی، ماشین‌آلات شهری، و آتش‌نشانی، حوزه پایش شهری و سالن جلسات شهرداری بومهن افتتاح شد.

وی گفت: امروز مسؤولان ابتدا با حضور در بوستان برکت انقلاب ضمن تجدید بیعت با دو شهید گمنام مقبره شهدای این پارک، خانه فرهنگ بهشت را در منطقه سیاهبند و خانه فرهنگ معراج را در خیابان طلایی بومهن افتتاح کردند که خانه‌های فرهنگ در راستای ارتقاء حوزه فرهنگی و مذهبی شهر انجام می‌شود.

شهردار بومهن با بیان اینکه این دو خانه فرهنگ در دو طبقه مورد بهره‌برداری و استفاده شهروندان قرار گرفتند، ادامه داد: بهره برداری از ناوگان موتوری شامل خودروهای گشت، متورهای چهارچرخ آتش نشانی و یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی از دیگر برنامه‌های امروز بود.

رضازاده افزود: افتتاح مرکز پایش شهر بومهن با نام «شهدای دیده‌بان» در ۱۲۰ متر وسعت در ساختمان شهرداری با حضور مسؤولان انجام شد؛ این مرکز در شمال‌شرق استان نمونه است زیرا به امکانات روز تجهیز شده و در کنار مرکز سامانه‌های نظارت تصویری که در فاز اول مورد بهره برداری قرار گرفت، موضوعات رصد شهری، جی.پی.اس ماشین‌آلات شهرداری شامل خودروهای آتش‌نشانی و خودروهای خدماتی و ارتباطات رادیویی نیز به اتمام رسید.

وی ادامه داد: نظارت بر ساخت‌وسازها و معابر به صورت کلی از طریق سامانه تصویری رصد و به صورت پایش شده در اختیار مدیران قرار می‌گیرد؛ فاز یک پایش تصویری شهرداری در سال ۹۹ آغاز و از سال گذشته تا به امروز این فاز بر بستر فیبر نوری تکمیل و این مرکز به همراه میز بحران و با استفاده کلیه کاربران دستگاه‌های نظارتی و انتظامی به بهره‌برداری رسید.

شهردار بومهن تصریح کرد: اعلان شهری نیز در این سامانه گنجانده شده است و موضوعات بحرانی که نیازمند اعلام به عموم شهروندان داشته باشد، از این مرکز به اطلاع مردم می‌رسد؛ مجموعه پلاک‌خوان و کلیه نظارت‌های تصویری اماکن شهرداری بصورت مجزا در این مرکز انجام می‌شود و امروز فاز یک افتتاح و برای فاز ۲ نیز در سال آتی اقدامات لاز انجام خواهد شد.

رضازاده ادامه داد:طی ۱۴ ماهه گذشته فیبر نوری این شهر از ۵ کیلومتر به ۱۸ کیلومتر رسیده است و تمام تجهیزات این مرکز بر بستر فیبر نوری فعال شده است؛ بهره برداری از برنامه «بومهن من» و سالن جلسات شهرداری این شهر جز ۷ پروژه افتتاح شده امروز بود که در کل 1000 میلیارد ریال هزینه تکمیل و تجهیز آن‌ها بوده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا