۷۳۰ وام قرض‌الحسنه به اعضای زیرپوشش کمیته امداد پردیس پرداخت شد

رئیس کمیته امداد شهرستان پردیس گفت: با اعتباری افزون بر ۱۲۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال ۷۳۰ فقره وام صندوق امداد ولایت به اعضای تحت پوشش پرداخت شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، مهدی شعبانی روز دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای یکهزار و ۲۶۵ خانواده تحت حمایت و افراد مشمول ۲۱۸ فقره تسهیلات بانکی و امدادی پرداخت شد.

وی افزود: ۳۴ مورد کاریابی و رسیدگی به امور معیشتی و فرهنگی، مسکن بخش دیگری از خدمات ارائه شده به اعضای تحت پوشش این نهاد است.

رئیس کمیته امداد شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: ۳۷۱ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد پردیس هستند که با کمک خیران اقدامات فرهنگی و تحصیلی خوبی دریافت کردند.

شعبانی ادامه داد: کمیته امداد امام (ره) شهرستان پردیس ۷۶ یتیم و ۲۳۰ فرزند مشمول طرح محسنین را تحت حمایت خود دارد که سرانه کمک به آنها به ترتیب ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و هفت میلیون و ۲۰۰هزار ریال بوده و سرانه واریزی کمک حامیان نیکوکار به آنان یک میلیون و ۱۸۰ هزار ریال است.

این مسئول با اشاره به انجام امور عمرانی، توضیح داد: در حوزه امور عمرانی و مسکن و کمک به خرید و ساخت مسکن بیش از یک میلیارد ریال و کمک به تعمیرات مسکن حدود ۳۷میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان پردیس اضافه کرد: این دستگاه خدمات رسان در سرفصل‌ وام کارگشایی، حمایتی، اشتغال و خودکفایی، مسکن، درمان، فرهنگی از افراد تحت پوشش با پرداخت تسهیلات حمایت کرده است.

شعبانی با اشاره به شرایط نامناسب اقتصادی مددجویان، اظهار داشت: مشکلات روز افزون اقتصادی افزایش مراجعات مددجویان به این نهاد خدمات رسان را به همراه دارد و منابع داخلی کمیته امداد به هیچ عنوان جوابگوی نیازهای این حجم از متقاضیان نیست.

وی از شهروندان و خیران خواست که در حد وسع و توان همکاری های همه جانبه در سر فصل های مختلف حمایتی و خدماتی با کمیته امداد امام راحل داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: ارایه خدمات کمیته امداد به نیازمندان در قالب ۳۵ سر فصل کاری وظیفه بسیار مهم و سنگین است و انتظار داریم که خیران حقیقی و حقوقی، پشتیبان ما برای انجام این وظایف باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا