معاون وزیر کشور:

۶ هزار و ۸۱۱ شعبه در استان تهران رای‌گیری می‌کند

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: حدود ۵۹ هزار شعبه اخذ رای برای انتخابات 11 اسفند 1402 در کشور وجود دارد که از این تعداد ۶ هزار و ۸۱۱ شعبه برای استان تهران در نظر گرفته شده است.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس، سیدمحمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور در نشست شورای اداری شهرستان‌های شرق استان تهران که عصر امروز در شهرستان پردیس برگزار شد، اظهار کرد: هر زمان مردم پای کار آمدند و کار انقلابی کردند کار به خوبی انجام شده است و انتخابات مجلس نیز مربوط به مسوولان در حوزه خدمت رسانی به مردم است.

وی با تاکید بر امیدآفرینی گفت: اقدامات خوب ارائه شده توسط سه فرماندار، به مردم امید می دهد اقداماتی مثل افتتاح بیمارستان شهرستان شهریار که پس از حدود ۲۰ سال تکمیل شد و به بهره برداری رسید.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: در بسیاری صحنه ها مردم کار را تمام کردند. اگر ۲۲ بهمن مردم آمدند اینکه کسی تشویق و ترغیب کرده مهم نیست لذا مردم آمدند چون انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را دوست دارند.

شاهچراغی ابراز کرد: در مدت اخیر از ۲۲ استان بازدید داشتم و اقوام و اقشار مختلف مردم در این بازدیدها و دیدارها گلایه های خود را مطرح کردند اما از کنش ها بر می آمد که حس خوبی دارند و نظرسنجی ها نشان می دهد مردم امید به آینده دارند.

وی با اشاره به اینکه یک ششم واجدین شرایط در استان تهران هستند، تصریح کرد: حدود ۵۹ هزار شعبه اخذ رای در کشور وجود دارد که از این تعداد ۶ هزار و ۸۱۱ شعبه برای استان تهران در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا