معاون استاندار تهران:

۶۸۱۱ شعبه اخذ رای میزبان مردم استان در انتخابات هستند/ دومین همایش معاونین سیاسی و انتظامی فرمانداری‌های استان تهران

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و رئیس ستاد انتخابات استان در حاشیه همایش معاونین سیاسی فرمانداری های استان، از سهولت دسترسی مردم به شعبه های اخذ رای در انتخابات ۱۱اسفند خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان پردیس جوهری در جمع خبرنگاران شهرستان پردیس با بیان اینکه پیشنهاداتی برای الکترونیکی شدن انتخابات استان در شورای نگهبان مطرح شده بود گفت: ستاد انتخابات استان تهران آمادگی خود را برای برگزاری الکترونیکی انتخابات در برخی حوزه‌ها به ویژه شهر تهران اعلام کرده بود اما با نظر شورای محترم نگهبان انتخابات استان تهران الکترونیکی نیست.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران خاطرنشان کرد: ۶۸۱۱ شعبه اخذ رای در استان تهران پذیرای مردم در انتخابات یازدهم اسفند هستند و در روستاها نیز مقدمات کار انجام شده و راه‌های دسترسی مردم به شعب و آنتن دهی دستگاه‌های احراز هویت که از مشکلات مبتلابه برخی روستاهای استان بوده نیز با تدابیر اتخاذ شده در مدت مقرر قانونی برطرف خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران افزود: در جلساتی که با معاونان سیاسی انتظامی فرمانداری‌ها داشتیم، نکات مهم و بایدهای انتخاباتی مطرح شده و تمام شعب نیز توسط اعضای هیئت اجرایی و ستادهای انتخابات مورد بررسی قرار گرفته‌اند تا سهولت دسترسی مردم به شعب اخذ رای فراهم شود.

دومین همایش معاونین سیاسی و انتظامی فرمانداری‌های استان تهران به میزبانی شهرستان پردیس برگزار شد

 این نشست با حضور سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، قضاتلو فرماندار پردیس، سادات و ضیایی مدیران کل امنیتی و سیاسی و انتخابات استانداری، خدمتکار مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و معاونان سیاسی، انتظامی و اجتماعی فرمانداری‌های استان تهران در محل سالن جلسات فرمانداری پردیس برگزار شد.

معاون استاندار تهران در حاشیه این نشست و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولویت ستاد انتخابات استان برگزاری انتخاباتی با صحت کامل و با دقت و نظم بر اساس تقویم اعلامی از وزارت کشور است گفت: فرایند انتخابات در استان از یک سال پیش شروع شده است و کارها بر اساس برنامه زمانبندی و بدون مشکل خاصی پیش می‌رود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس قانون شورای محترم نگهبان تا ۱۹ بهمن ماه فرصت دارد اعتراض های رسیده را بررسی کند و تا تاکنون ۳۰۵ نفر به افراد تایید شده اضافه شده‌اند و مجموعاً ۳هزار پنج نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران رقابت می‌کنند.

وی افزود: علی رغم شبهاتی که ایجاد شده است، نزدیک به ۵۳ درصد از ثبت نام کنندگان تاییدیه خود را دریافت کرده‌اند که نسبت به دوره گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است و این مقدمه حضور پررنگ مردم و خلق حماسی دیگری را رقم خواهد زد.

جوهری با بیان اینکه استان تهران با ۶ حوزه انتخابیه اصلی به استقبال انتخابات می‌رود گفت: سی نماینده برای حوزه انتخابیه تهران، ۵ نماینده برای شهرستان‌ها و چهار نماینده در اقلیت‌های مذهبی و مجموعاً ۳۹ نماینده در ۶ حوزه انتخابیه از استان تهران وارد مجلس خواهند شد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا