۶۵۰ واحد مسکن مهر پردیس تا پایان آذر افتتاح می‌شود

نایب‌رییس انجمن انبوه‌سازان مسکن تهران با اشاره به افتتاح ۶۵۰ واحد مسکن مهر شهر پردیس تا پایان آذر، گفت: بزرگ‌ترین مشکل مسکن مهر تعاونی‌ها بودند که در شش ماهه اول پروژه برکنار شدند.

به گزارش صبح پردیس، ایرج رهبایرج رهبر با بیان اینکه بیشترین مشکلات مسکن مهر مربوط به تعاونی‌ها بوده است اظهار کرد: در شش ماهه اولساخت واحدهای مسکن مهر توسط تعاونی‌ها مشکلات بسیاری از جمله بیکیفیتی، کلاه‌برداری و تحویل ندادن واحدها برای این پروژه ایجادشده بود.

وی افزود: خوشبختانه با خارج شدن تعاونی‌ها و واگذاری واحدها به سازندگان مجرب در برخی از شهرها این مشکلات برطرف شد.

نایب‌رییس انجمن انبوه‌سازان تصریح کرد: ساخت پروژه‌های بزرگ از جمله مسکن مهر باید به سازندگان مجرب واگذار شود تا مشکلاتی مانند واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده ایجاد نشود.

رهبر با اشاره به اینکه تا یک ماه آینده ۶۵۰ واحد مسکونی در فازهای ۹ و ۵ به متقاضیان تحویل داده می‌شود افزود: در ماه گذشته ۶۵۰ واحد به بهره‌برداری رسید که در مجموع یک میلیون و ۳۰۰ واحد تا ماه آینده، افتتاح می‌شود.

وی در پایان گفت: مطالبات پیمانکاران در خصوص واحدهای مسکن مهر پردیس به‌مرور از سوی دولت در حال پرداخت است و خوشبختانه مشکلاتی که در گذشته از سوی عدم تأمین مالی ایجادشده بود برطرف شده است.

گفتنی است، جلسه‌ای هفته گذشته با قائم‌مقام وزیر راه شهرسازی در امور مسکن مهر برگزار و مقررشده است که منابع لازم جهت تأمین خدمات زیربنایی اعلام و در هیئت دولت به تصویب برسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا