۶۰ دختر برگزیده روستایی پردیس تجلیل شدند

بخشدار مرکزی پردیس گفت: در دهه کرامت و هفته ملی جمعیت برنامه های مفرح و آموزشی برای مادران و دختران در روستای های باغکمش و کرشت برگزار و از ۶۰ دختر تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، بابک رهنما در حاشیه برگزاری مراسم جشن بزرگداشت روز دختر در کتابخانه عمومی روستای کرشت به خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های عروسک سازی، نقاشی و عکاسی من و پدرم با تجلیل از ۳۰ دختر برگزیده در روستای باغکمش و ۳۰ دختر برگزیده در روستای باغکمش و حضور مادران، رئیس واعضای شورای اسلامی دو روستا و دهیاران برگزار شد.

وی با اشاره به سایر برنامه ها در طی دهه کرامت، توضیح داد: در این دهه متبرک مسابقه عکاسی، پیاده روی در مسیر خواهر خورشید از میدان امام رضا (ع) تا تپه نورالشهدا برگزار می شود.

بخشدار مرکزی پردیس گفت: در دهه کرامت برگزاری همایش ریحانه بهشتی، مسابقه عکاسی من دخترم را دوست دارم، مسابقات ورزشی جام عفاف و آموزش مهارتهای اجتماعی برگزار می شود و تاکنون بیش از ۳۰۰ عکس از پردیس و روستاهای بخش مرکزی برای شرکت در مسابقه ارسال شده است.

رهنما از برگزاری کارگاه‌های تخصصی مادر و کودک در هفته ملی جمعیت خبرداد و اظهار داشت: کارگاه‌های تخصصی مادر و کودک برای توانمند سازی مادران جوان و با هدف رفع مشکلات و آسیب هایی که مانع از فرزندآوری می شوند، توسط کارشناسان برگزار می شود.

*برگزاری رویداد مادر و کودک

مرضیه اکبری مشاور امور بانوان فرمانداری پردیس هم گفت: این رویداد با همکاری شهرداری پردیس در بخش های مشاوره، کتاب و کتابخوانی، نمایش شاد کودکانه، غرفه عرضه لوازم سیسمونی و خواب کودک در حاشیه رویداد مادر و کودک طی دو روز برگزار شد.

وی با اشاره به هدف برگزاری برنامه شاد مادر و کودک، توضیح داد: هدف اصلی از اجرای برنامه، شادی بخشی به مادران و کودکان با رویکرد فرزند آوری و افزایش جمعیت است و مادران استقبال خوبی از این رویداد داشتند.

مشاور امور بانوان فرمانداری پردیس ضمن تبریک دهه کرامت، توضیح داد: در دهه متبرک کرامت در طی روزهای آتی همایش جمعیت را در پارک برکت انقلاب شهر بومهن برگزار می شود.

اکبری افزود: برگزاری گلگشت و کوهپیمایی در طی دهه متبرک کرامت بخش دیگری از برنامه های امور بانوان فرمانداری برای بزرگداشت ولادت حضرت معصومه س و روز دختر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا