۵ طرح عمرانی در پردیس با حضور استاندار تهران به بهره برداری رسید

در نخستین حضور استاندار تهران در شهرستان پردیس ۵ طرح عمرانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، علیرضا فخاری، معاونان استاندار، امام جمعه، فرماندار، معاونان فرماندار شهرداران پردیس، بومهن و بخش جاجرود ۵ پروژه عمرانی را افتتاح کردند.

استاندار تهران در بدو ورود در مزار شهدای گمنام سعیدآباد جاجرود با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کرد.

ساختمان شهرداری سعید آباد جاجرود با اعتبار حدود ۲۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و با زیربنای یک هزار و ۸۰۰ متر در سه طبقه افتتاح شد .

بوستان پردیسان با مساحت ۲۲ هزار متر مربع و اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال با ۲۸ واحد خدماتی و تجاری برای ساماندهی صنایع دستی و خود اشتغالی در شهر پردیس مورد بهره برداری قرار گرفت.

پارکینگ خودروهای سنگین پردیس بامساحت ۷ هزارو ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۷۰ میلیارد ریال با امکانات محوطه پارک خودروهای سنگین، اتاق استراحت و خدمات رفاهی جانبی افتتاح و به بهره برداری رسید.

مرکز شماره گذاری خودرو با مساحت یک هزار و ۴۰۰ متر مربع اعتبار ۵۰ میلیارد ریال با ۵۰۰ متر مربع سوله و مجموعه اداری و میدان فرهنگ در بلوار خلیج فارس شمالی شهر پردیس نیز در این آیین افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ادامه مسوولان از روستای کرشت بازدید کردند و در حال حاضر شورای اداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری در نخستین حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و هیات همراه و سایر مسوولان شهرستان در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا