۵۷۰ هزار تراکنش اطلاعاتی در میز خدمت الکترونیکی شرکت عمران پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: از ابتدای همه گیری بیماری کووید ۱۹ بیش از ۵۷۰ هزار تراکنش اطلاعاتی و ۷۰۰ هزار بازدید از وبسایت اطلاع رسانی شرکت عمران شهر جدید پردیس ثبت و گزارش شده است.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری ایرنا، «مهدی هدایت» اظهار داشت: در راستای توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب به مراجعان در بازه زمانی یاد شده در حدود ۱۰ هزار پرسش الکترونیک آنلاین در میز خدمت الکترونیک پاسخ داده شده است.

وی افزود: این شرکت در خط مقدم توسعه دولت الکترونیک هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا فعالیت دارد و برنامه های مختلفی را از اواخر سال ۹۸ برای حفاظت از سلامت متقاضیان و مالکان مسکن مهر با ارائه خدمات غیر حضوری در دستور کار دارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدیدپردیس گفت: مرکز پاسخگویی تلفنی بیش از ۱۳۷ هزار تماس ورودی و ۱۳۸ هزار تمای خروجی متقاضیان و مالکان مسکن مهر را برای کاهش مراجعه حضوری متقاضیان و مالکان در دوران همه گیری بیماری کووید ۱۹را تاکنون پاسخگو بودند.

هدایت با اشاره به برنامه های مهم سال ۱۴۰۰، توضیح داد: تقویت زیرساخت‌های سخت افزاری با چشم انداز بهره‌برداری در حداقل زمان ۵ ساله است که برای رسیدن به این هدف و افزایش کیفیت خدمات قابل ارائه به متقاضیان، ارتقاء سخت افزارها و نرم افزارهای شرکت با به روز رسانی و تجهیز بیش از ۲۰۰ دستگاه pc، پرینتر و اسکنر در دست اقدام و اجرا است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد و پس از بارگذاری کامل واحدهای مسکن مهر به افق جمیعتی ۶۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا