۵۴ دستگاه ماینر غیرمجاز در بومهن کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از کشف ۵۴ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرهنگ بهزاد عبدیان با اشاره به کشف ماینر قاچاق اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی و کنترل نامحسوس پلیس آگاهی پردیس ۲ انبار در حاشیه شهر بومهن که اقدام به نگهداری و استخراج ارز دیجیتال می‌کردند شناسایی و ماینرهای قاچاق موجود در انبار کشف و ضبط شد.

وی بابیان نوع دستگیری مجرمان افزود: با اقدامات به‌موقع پلیس آگاهی پردیس و همکاری عوامل اداره برق محل نگهداری دستگاه‌های ماینر در بومهن شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در ادامه گفت: در بازرسی‌های به‌عمل‌آمده از ۲ انبار محل نگهداری و استخراج ارز دیجیتال تعداد ۵۴ دستگاه غیرمجاز کشف و ضبط گردید.

عبدیان افزود: دستگاه‌های ماینر کشف‌شده توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفت و مبلغ کارشناسی دستگاه‌ها معادل ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: با دستگیری مجرمان استخراج ارز دیجیتال قاچاق پس از بازجویی، پرونده‌ مقدماتی تشکیل وجهت صدور احکام تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس بابیان اینکه پلیس دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان را همواره در دستور کار خود قرار دارد، خاطرنشان کرد: در جهت کمک به اقتصاد کشور و برقراری آرامش امنیت جامعه، همواره نیازمند همراهی و همکاری مردم هستیم و در صورت اطلاع ازاین‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا