۵۱۰ میلیارد تومان عرصه از سوی مالکان مسکن مهر پردیس خریداری شد

مدیر اجرایی عرصه مسکن مهر پردیس گفت: مالکان مسکن مهر پردیس تاکنون ۱۷ هزار و ۴۸۶ واحد عرصه را به ارزش ۵۱۰ میلیارد تومان از شرکت عمران خریداری کردند.

به گزارش صبح پردیس، حسن حضرتی افزود: در حدود ۶ هزار و ۸۵۴ سند عرصه در فازهای ۸، ۹، ۱۱، ۵ به مالکان تحویل داده شد و ۴ هزار و ۴۸۵ سند هم آماده تحویل به مالکان و متقاضیان عرصه مسکن مهر پردیس است.

وی با اشاره به تفاهم نامه امضا شده بین شرکت عمران پردیس و بانک مسکن، خاطر نشان کرد: بر اساس این تفاهم نامه، مالکانی که سند واحد خود را دریافت کردند با معرفی نامه مدیریت اجرایی واگذاری عرصه مسکن مهر به بانک مسکن می توانند از تسهیلات بانکی به میزان ۲۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد استفاده کنند.

مدیر اجرایی عرصه مسکن مهر پردیس گفت: بر اساس دستور العمل واگذاری عرصه، کلیه در آمدهای حاصل از فروش عرصه برای عمران و آبادانی مساکن مهرصرف ساخت و ساز تامین زیرساخت‌ها شده است.

حضرتی با بیان اینکه فروش ویژه عرصه مسکن مهر پردیس تا خرداد تمدید شد، اظهار داشت: فروش ویژه مسکن مهر پردیس تا آخر خرداد سال ۹۹ مطابق با قیمت سال گذشته تمدید شده و بدون افزایش قیمت به متقاضیان واگذار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های موجود به خاطر شیوع ویروس کرونا و با پیگیری های انجام شده توسط مدیرعامل شرکت عمران و همچنین مساعدت کارشناسان دادگستری برای آخرین بار قیمت‌های عرصه مساکن مهر به طور ویژه و اینترنتی به متقاضیان عرضه می‌شود.

مدیر اجرایی عرصه مسکن مهر پردیس با اشاره به تمدید زمان خرید عرصه تا پایان خرداد ماه سال ۹۹ عنوان کرد: متقاضیان با دریافت نوبت اینترنتی و یک بار مراجعه به واحد عرصه مسکن مهر مدارک خود را به واحد مالی واگذاری عرصه مسکن مهر در پردیس تحویل بدهند.

حضرتی گفت: به منظور کاهش مراجعات حضوری سامانه خدمات الکترونیک شهر جدید پردیس www.pardis.city پاسخگوی متقاضیان، مالکان و شهروندان است.

در سال ۹۱ کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شود.

با تغییر رویکرد وزارت راه و شهر سازی و مدیریت جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری می‌رسد و ۱۵ هزار واحد در برنامه افتتاح سال ۹۹ و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی به مالکان تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا