به مناسبت دهه فجر؛

۵۰۰۰ واحد مسکن مهر پردیس به مالکان واگذار می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس گفت: دردهه فجر امسال با حضور مسئولان استانی ۲ هزار میلیارد تومان پروژه جدید به همراه تحویل ۵۰۰۰ واحد مسکن مهر به مالکان افتتاح می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از خبرگزاری ایرنا، عبدالعظیم رضایی در حاشیه نواخت زنگ انقلاب در مدرسه سادات بومهن اظهار داشت: مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه صنعت، بخش تولید، بخش خصوصی، همچنین در حوزه عمرانی شهرداری‌ها و در دستگاه‌های مختلف اجرایی است.

وی افزود: امسال با توجه به شرایط کرونایی محدودیت هایی در برگزاری مراسم با شکوه سال‌های گذشته داریم و برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر به طور محدود و با رعایت فاصله اجتماعی در ۱۰ مسجد شهرستان برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان پردیس با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری مراسم، ادامه داد: امروز زنگ انقلاب با رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی در مدرسه سادات همزمان با سایر نقاط کشور نواخته شد.

رضایی با تبریک آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نواخت زنگ انقلاب در مدارس در لحظه حساس و تاریخی ورود امام راحل به کشور، بستر آشنایی بیشتر دانش آموزان را با این رویداد تاریخی فراهم می کند تا با آرمان‌های امام راحل و نحوه حکومت گذشته بر مردم آشنا بشوند.

وی با بیان اینکه چند روز دیگر میزبان دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در فاز ۱۱ خواهیم بود، تصریح کرد: یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، دفاع مقدس و شهدای عرصه سلامت، پرستاران، دکترها و نخبگانی که برای حفاظت از جان مردم و مبارزه با کرونا پای کار ایستاده و جان خود را از دست دادند و برای کشور جانفشانی کردند گرامی می‌داریم.

فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: آینده کشور به دست نوجوانانی است که ادامه دهنده این راه مهم هستند و به همین دلیل جشن‌های امسال را با وجود محدودیت‌های کرونایی در تمام نقاط کشور برگزار و زنگ انقلاب در نقاط مختلف به صدا در می‌آید تا یاد شهدا را گرامی داشته و تجدید بیعتی با شهدا و آرمان‌های امام راحل داشته باشیم.

رضایی اضافه کرد: در گام دوم انقلاب شاهد افت و خیز های زیادی هستیم و به دلیل حضور و ایستادگی مردم شاهد تحقق آرمان‌های اصیل امام راحل و انقلاب اسلامی خواهیم بود و در این راستا، جمهوریت یعنی حاکمیت رای مردم که امام خمینی(ره) بر این اصل تأکید داشتند که افراد منتخب مردم باید حاکم باشند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات اصلی ترین پشتوانه نظام است، اظهار داشت: در انتخابات شورا، مجلس و ریاست جمهوری رأی مردم فصل‌ الخطاب است و دموکراسی دنیا نیزهمین است اما جمهوری ما بر اسلام و دستورات دین بنا شده است.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار داشت: تحکیم انقلاب به دلیل حضور و مشارکت مردم بوده و انتخابات پیش رو که خرداد ۱۴۰۰ در سطوح مختلف برگزار می‌شود و با ثبت نام کاندیدا ها از ۲۰ اسفندماه در نقاط مختلف کشور آغاز می شود.

رضایی گفت: رأی مردم حق است و همه شهروندان هموطنان حق حاکیمت دارند و در روز رأی‌گیری این حق معنا پیدا می‌کند و مردم کاندیداهای مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند تا برای آینده پیش رو و بعد از کرونا شاهد تحولات و اتفاقات خوب در کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا