۴ هزار میلیارد طرح در پردیس به بهره برداری می رسد

فرماندار شهرستان پردیس گفت: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴ هزار میلیارد پروژه کلنگ زنی، افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس، محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم غبار روبی مزار شهدای گمنام در نورالشهدای پردیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در چهل و پنجمین سالگرد  پیروزی انقلاب اسلامی ۶۵ طرح به ارزش ۴ هزار میلیارد ریال در سطح شهرستان با حضور استاندار، معاونان استاندار و مسوولان شهرستان کلنگ زنی، افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی گفت: در نخستین روز از دهه مبارک فجر غبار روبی نورالشهدای بومهن، نورالشهدای پردیس و قبور مطهر شهدای گمنام در صحن امامزاده سلطان مطهر(ع) واقع در ده بومهن با حضور مسوولان ادارات شهرستان پردیس با هدف تجدید بیعت غبار روبی و گلاب شویی شد.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: مهم ترین طرح قابل افتتاح، کلنگ زنی آرامستان و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب اضطراری پردیس است.

قضاتلو ادامه داد: در ایام الله دهه فجر امسال ۴۵ خدمت دستگاه‌ها به مردم و ۲۷۶ برنامه فرهنگی برگزار خواهد شد و روز آینده در حاشیه برپایی نماز جمعه میز خدمت مسوولان شهرستان پردیس برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا