۴ فاز مسکن مهر پردیس به شهرداری واگذار شد

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: طی مصوبه شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور طی روزهای آینده خدمات شهری فازهای ۱۱،۸،۹،۵ به شهرداری واگذار خواهد شد.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمهدی هدایت در حاشیه غبارروبی مزار شهدای فاز هشت پردیس در جمع خبرنگاران، در خصوص تصویب واگذار خدمات شهری فازهای جدید مسکن مهر پردیس به شهرداری، اظهار کرد: طی مصوبه شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور طی روزهای آینده خدمات شهری فازهای۱۱،۸،۹،۵ به شهرداری واگذار خواهد شد و این اقدام برای حمایت از مجموعه شهرداری و توانمندسازی مدیریت شهری در این فازها انجام شد.

وی گفت: با پیگیری‌های چند ماهه و با توجه به ساز و کار سخت قانونی واگذاری فازهای مسکن مهر، به کمک معاون وزیر راه و شهرسازی و اعضای مجمع مادر تخصصی مصوبه به امضاء رسید تا در قبال واگذاری ۱۰۰ میلیارد تومان زمین به شهرداری پردیس، خدمات شهری در این فازها به شکل ایده‌آل انجام بگیرد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: با این اقدام شهرداری در بخش خدمات شهری، خدمات مضاعفی را به ساکنان مسکن مهری که هر روز بر تعداد ساکنان آن فزوده می‌شود ارائه کند.

هدایت اضافه کرد: شهرداری نیز می‌تواند با اختیارات قانونی خود مشکلات این فازها را به حداقل برساند و به همین دلیل طی هفته آینده طی مراسمی این تغییر و تحولات انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر این واگذاری انجام می‌شود اما همچنان کارهای آماده‌سازی، زیربنایی و روبنایی با شرکت عمران خواهد بود و شهرداری هم خدمات خود را مانند ایاب ذهاب، برف‌روبی را با همراهی شرکت عمران خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا