۴۵هزار دانش آموز در پردیس سال تحصیلی را آغاز کردند

مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان های استان تهران گفت: از امروز ۵ هزار واحد آموزشی برای سال تحصیلی جدید میزبان دانش آموزان شهرستان های استان تهران است اما با توجه به تراکم جمعیت دانش آموزی با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از   ایرنا، حسین سعیدی یکتا روز شنبه در حاشیه نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در مدرسه دخترانه ریحانه در فاز ۴ پردیس ضمن تبریک سال تحصیلی به خبرنگاران اظهار کرد: بعد از گذشت سه سال از همه گیری کرونا، دانش آموزان امسال به صورت کاملا حضوری در مدارس حضور یافتند و شروع ماه مهر را که به نام «مهر محمدی» نام گذاری شده در مدرسه جشن گرفتند.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی در مدارس، گفت: تابع ستاد ملی کرونا هستیم و در حال حاضر دستورالعملهای پیشین را بر اساس مصوبات ستاد در مدارس اجرا می کنیم.

مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان های استان تهران با اشاره به وضعیت فضای آموزشی در این استان افزود: استان تهران مهاجر پذیر است و با توجه به تراکم جمعیت دانش آموزی با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم و در شهرستان پردیس تراکم دانش آموزان در برخی از فضاهای آموزشی بالا است.

سعیدی یکتا ادامه داد: طی سه سال گذشته تعدادی از دانش آموزان به دلیل همه گیری بیماری کرونا از تحصیل جامانده بودند و امسال با تمهیدات انجام شده تمامی دانش آموزان ثبت نام شدند و جامانده از تحصیل نداریم.

٭۴۵هزار دانش آموز در پردیس سال تحصیلی را آغاز کردند

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس نیر در این باره به خبرنگاران گفت: ۴۵ هزار دانش آموز پردیسی از امروز در ۱۶۲ مدرسه و یک هزار و ۲۳۰ کلاس درس سال تحصیلی را آغاز کردند.

فروتن با تاکید بر رعایت دستور العمل های بهداشتی در مدارس، توضیح داد: فاصله گذاری اجتماعی، دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و مواد شوینده در مدارس رعایت می شود و از اولیا و دانش آموزان درخواست و انتظار همکاری در رعایت دستور العمل ها در مدارس را داریم.

٭پردیس کمبودی در تعداد معلم ندارد

رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان پردیس با بیان اینکه کمبود در تعداد معلمان نداریم، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید کمبود نیروی انسانی مرتفع شده و با توجه به تحویل مدارس جدید کمبود فضای فیزیکی نیز نداریم.

فروتن ادامه داد: طی روزهای گذشته جلسات متعددی برای تامین وسیله نقلیه همکاران و دانش آموزان برگزار شده است و بر اساس برنامه ریزی انجام شده سرویس تردد همکاران از اولین روز بازگشایی مدارس برقرار شده و برای سرویس مدارس پیمانکاران معتمد و مناسب انتخاب و به مدارس معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا