۳ محصول تولیدی حوزه سلامت در پارک فناوری پردیس رونمایی می‌شود

رویداد «نونمایی» با هدف معرفی محصولات پارک فناوری پردیس، برگزار می‌شود که در این دوره از نونما در ۱۲ اسفندماه، ۳ محصول حوزه سلامت معرفی خواهند شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس، رویداد نونمایی با هدف معرفی بیشتر و بهتر محصولات تولید شده توسط شرکت‌های این مجموعه طراحی شده است.

این رویداد ۱۲ اسفند ماه به طور حضوری و آنلاین، برگزار می‌شود.

پارک فناوری پردیس به عنوان بزرگترین پارک فناوری خاورمیانه هم اکنون میزبان ۳۰۰ شرکت فناور در حوزه‌های مختلف فناوری است.

شرکت‌های عضو پارک توانسته‌اند با تکیه بر دانش بومی شده و توسعه فناوری‌های روز دنیا، بیش از ۱۰۰۰ محصول در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات، تجهیزات پزشکی، دارویی، مواد شیمیایی و غیره تولید و به بازار عرضه کنند که هریک از این محصولات یا جایگزین نمونه‌ خارجی و یا رفع‌کننده نیازی از جامعه است.

سه محصول میگرن کات (داروی گیاهی درمان میگرن)، اینجکتور کارتریج (دستگاه کارگذاری لنز در داخل چشم) و دیتا لاگر (برچسب مانیتورینگ دما) سه محصولی هستند که در این دور از رویداد نونما معرفی می‌شوند. همچنین امکان مذاکره برای دریافت اطلاعات بیشتر این تولیدات وجود خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در رویداد به سایت www.nonamayi.ir و یا با شماره‌ ۲۸۴۲۹۷۰۹ ، مجموعه بیزمارک، مجری برگزارکننده رویداد تماس بگیرند.

رویداد «نونمایی» با هدف معرفی محصولات پارک فناوری پردیس، برگزار می‌شود که در این دوره از نونما ۱۲ اسفندماه، ۳ محصول حوزه سلامت معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا