فرماندار پردیس:

۳۵ دانش‌آموز مسموم شده از بیمارستان مرخص شدند

فرماندار شهرستان پردیس گفت: در پی حادثه روز گذشته مدرسه دخترانه این شهرستان از ۳۷ دانش‌آموز مسموم شده ۳۵ نفر آنان با حال مساعد از بیمارستان مرخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، ظفر پور ابراهیم روز چهارشنبه در اینباره به خبرنگاران اظهار داشت: ۲ دانش آموز به دلیل بیماری زمینه ای با تأخیر از بیمارستان مرخص و به یکی از بیمارستان‌های تخصصی تهران اعزام شدند که به صورت دائمی پیگیر حالشان هستیم.

وی ادامه داد: مجموعه امنیتی به منظور مقابله با نشر اکاذیب در فضای مجازی و بررسی اولیه علت ایجاد این اتفاق فعال شده‌اند، طبق مصوبه شورای تأمین و با دستور دادستان اگر فردی یا افرادی در این خصوص اقدام به شایعه سازی کردند، مطابق با قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

فرماندار شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: ۲ نفر از کسانیکه از این اتفاق فیلم‌برداری و برای شبکه‌های معاند ارسال کردند به دستگاه‌های امنیتی احضار شدند.

پور ابراهیم ادامه داد: مجموعه بهداشت شهرستان تاکنون ۲ بار به نمونه‌برداری محیطی و دانش آموزان اقدام کرده است و تمام اطلاعات در اینباره را از رسانه‌های رسمی منتشر خواهیم کرد و جای نگرانی برای خانواده‌ها نیست.

این مسئول یادآور شد: مدارس به فعالیت خود ادامه می‌دهند و هیچ تعطیلی هم در این راستا نخواهیم داشت.

بنابر این گزارش، صبح روز سه شنبه ۹ اسفند ماه سال جاری ۳۷ دانش آموز مقطع دوم دبیرستان مدرسه دخترانه خیام فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس بر اثر گازگرفتگی دچار مسمومیت و به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا