۳۰ نماینده مجلس عملکرد خود را در خصوص پردیس اعلام کنند

امام جمعه پردیس گفت: نمایندگان پردیس در مجلس شورای اسلامی طی این سالها به مردم حوزه انتخابیه خود سر نزدند که این بی‌احترامی به مردم بوده و باید به این حوزه آمده و علت عدم حضور خود را بیان کنند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، امام جمعه پردیس در خطبه‌های نماز جمعه پردیس، اظهار کرد: ایام هفته دولت را خدمت تمام دولتمردان انقلابی، مردمی و ولایی تبریک عرض کرده و شهادت شهیدان رجائی و باهنر را تسلیت عرض می‌نمایم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از دولت انقلابی و مردمی، گفت: از تمام زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی، جهادی و انقلابی دولت، چه در مدیریت داخلی و چه در ارتباط مقتدرانه و عزتمندانه با کشورهایی که منافع کشور ایران را تأمین می‌کنند و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان ملت ایران و به زانو درآوردن آنها، که انصافاً در دیپلماسی با دنیا خوش درخشیده و کارنامه قابل قبولی را داشته است، تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام جمعه پردیس ضمن تقدیر از فرماندار و مسوولان پردیس، چند توصیه به آنها داشت و ابراز کرد: مسوولان برای خدمت بیشتر به مردم تلاش کرده و تواکل نکنند، یعنی مسوولیت‌ها را به گردن همدیگر نیندازند، تواکل یعنی انداختن مسوولیت‌ها به گردن همدیگر؛ و تخاذل یعنی عدم مسئولیت‌پذیری در قبال مشکلات و حوادثی که برای جامعه پیش می‌آید و واگذاشتن‌شان به حال خود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه نمایندگان مجلس در تهران و پردیس بگویند چه خدمت‌هایی برای پردیس کرده‌اند، عنوان کرد: بحث انتخابات آغاز و پیش ثبت‌نام هم انجام شده و ادامه روند طی میشود تا ان‌شاءالله انتخابات با مشارکت بالا، و یک مجلس انقلابی‌تر دیگری را رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: اما نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی، علی‌الخصوص 30 نماینده تهران که شهرستان پردیس هم با مسائل و مشکلات فراوان جزء حوزه انتخابیه آنها است؛ بدانید مردم چشم به‌راه نمایندگان خود بودند که به آنها رأی دادند.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: نمایندگانی که می‌توانستند بسیار بیشتر در بین مردم این شهرستان حضور پیدا کنند، مسائل و مشکلات را دیده و بشنود، و به دنبال حل کردن آنها بروند تا مردم ببینند رأی و انتخاب آنها چقدر مشکلاتشان را حل می‌کند چه کرده‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: ما چقدر فریاد زدیم، مطالبه کردیم، مسائل و مشکلات مردم را بیان کردیم اما برخی از نمایندگان فقط یک بار برای رفع تکلیف آمدند و برخی نمایندگان فقط از این مردم رأی را گرفتند و دیگر پشت سرشان را هم نگاه نکردند.

وی با بیان اینکه نمایندگان به مردم حوزه انتخابیه خود سر نزدند که این بی‌احترامی به مردم بوده و باید به این حوزه آمده علت عدم حضور خود را بیان کنند، تاکید کرد: البته تعداد معدودی از نمایندگان آمده و پیگیر مسائل و مشکلات بودند که از این نماینده‌های محترم که از آنها که در نماز جمعه و بین مردم حاضر شدند تشکر می‌کنم اما باید اقداماتی که برای شهرستان انجام داده‌اند را اعلام کنند تا مردم عزیز بدانند که کدام نماینده‌شان چه خدماتی را داشته است.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: یکی از نمایندگان مجلس که حوزه پردیس را دارند، دکتر قالیباف رییس مجلس است که وعده رفع مشکلات را داده بودند.

وی تصریح کرد: بنده مسائل و مشکلات را که مکتوب به دفتر ایشان تقدیم کرده بودم و هم در جلسه حضوری بیان کردیم و ایشان قول پیگیری دادند که منتظریم ببینیم نتیجه پیگیری‌ها چه شد.

حجت الاسلام حسینی افزود: مسائلی مانند مترو، اسناد مالکیتی بومهن، و مشکلات فراوان بومهن که مظلوم واقع شده است، مسائل و مشکلات بخش جاجرود، شهرهای خسروآباد و سعیدآباد، وضعیت سخت و محرومیت مردم این بخش، خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر، سرانه آموزشی و ورزشی و تفریحی مردم، اماکن مذهبی و فرهنگی بسیار کم و غیره به مسوولان اعلام شده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا