۳۰۰۰ نفر از شهرستان پردیس عازم مرقد مطهر می‌شوند

فرماندار پردیس گفت: در نشست هماهنگی بزرگداشت سالگرد رحلت امام راحل در فرمانداری پردیس مقرر شد ۳۰۰۰ نفر از شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان عازم مرقد مطهر شوند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، فرماندار پردیس گفت: همزمان با برگزاری سی و چهارمین سالگرد بزرگداشت ارتحال امام (ره) شهرستان پردیس نیز با برنامه ریزی صورت گرفته هماهنگی حضور زائران در حرم مطهر امام راحل و اجرای برنامه های مذهبی در شهرستان را خواهد داشت.

محسن قضاتلو با اعلام آمادگی این شهرستان برای پذیرایی از زائران حرم بنیان گذار کبیر انقلاب اظهار داشت: جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت سالروز رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب(ره) برنامه های مختلفی برای این ایام تدارک دیده و آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران حرم حضرت امام(ره) دارد.

وی افزود: زائرینی که تمایل به حضور در حرم مطهر داشته از طریق بخشداری ها، شهرداری و پایگاه های بسیج طی اطلاع رسانی صورت گرفته ثبت نام کردند و با همکاری دستگاه ها برنامه های مذهبی و فرهنگی ویژه این ایام اجرا می شود.

فرماندار پردیس همچنین گفت: سهمیه اعزام شهرستان به حرم مطهر مشخص شده و از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در این مراسم استفاده خواهد شد.

وی برای اعزام زائران شهرستان به مواردی از جمله ایمنی و بیمه نامه معتبر وسایل نقلیه، سلامت رانندگان، رعایت الزامات بهداشتی، راهنمایی زائران در حرم مطهر و تامین میان وعده مناسب اشاره کرد و یادآور شد: زائرین با توجه به نکات کمک می کنند اعزام کاملا مدیریت شده ای را داشته باشیم.

بگفته مسئول ستاد ارتحال امام ره استقرار ایستگاه های صلواتی درمسیر رفت و برگشت زائران، اجرای برنامه های گرامیداشت سالروز رحلت در شهرها و روستاها، تبیین عقاید و اهداف حضرت امام(ره) برای نسل جوان توسط برنامه های تربیتی، اجرای تبلیغات محیطی و پشتیبانی ادارات و دستگاه ها از اقدامات خودجوش مردمی از دیگر برنامه های مشخص شده در ایام ارتحال است.

گفتنی است شعار برنامه ستاد، تحت عنوان «امام خمینی، خادم ملت» و بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و وزیر کشور، حفظ کرامت انسان‌ها و ارج نهادن به زوار، مراجعین، مجاورین و علاقه مندان به امام عظیم الشان از اهداف مهم ستادهای برگزاری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا