فرماندار پردیس:

۲۶ طرح عمرانی شهر بومهن در دست اجرا است

فرماندار پردیس اعلام کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده ۲۶ طرح در شهر بومهن در دست اجرا که مهمترین آنها اصلاح هندسی در بخش آزادراه و ایجاد زیرگذری است که شمال و جنوب بومهن را به هم متصل می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، محسن قضاتلو روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرحهای عمرانی در حال اجرای شهر بومهن به خبرنگاران گفت که این طرح ها طی سه مرحله افتتاح خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر اساس دستور رئیس جمهور و با هدف تامین رفاه و آسایش شهروندان تکمیل طرح های عمرانی نیمه کاره در سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفته است و این طرح ها با پیگیری فرمانداری و تعامل بین دستگاه‌های خدمات رسان به اتمام می رسد.

این مسئول با اشاره به فرصت و تهدید های احصا شده در شهرستان پردیس، خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع در شهر پردیس نبود بانک اطلاعات قوی است و در حوزه سرانه های خدماتی، مذهبی، فضای سبز، آموزشی و ورزشی نیز شاهد کمبودهایی هستیم.

قضاتلو ادامه داد: برای رفع کمبودها در حوزه سرانه ها جلساتی با مسئولان شرکت عمران پردیس برای بررسی و رفع مشکلات برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به افزایش روز افزون جمعیت در شهر پردیس با تحویل واحدهای مسکن مهر، یادآور شد: برای جمعیت آتی شهرستان باید زیر ساخت های لازم را به موقع فراهم کنیم.

شهردار ار بومهن نیز در این بازدید گفت: به دلیل شرایط بدآب و هوایی در سال گذشته اجرای طرح های عمرانی به تاخیر افتاد.

مجتبی رضازاده افزود: طر های در دست اقدام در دهه کرامت، هفته شهرداری ها و دهیاری ها در تیر ماه و هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: برای اولین بار با احداث زیر گذر بلوار امام خمینی (رض) دسترسی شمال به جنوب در شهر بومهن تامین می شود و لوپ دسترسی به جاده جاجرود، ترافیک مدخل شهر بومهن را که از شما ل کشور وارد می شود رفع و حل می شود.

شهردار بومهن خاطرنشان کرد: طرح ترافیکی اصلاح هندسی بلوار امام رضا (ع) با ۳۵۰ میلیاردریال اعتبار یکی دیگر از پروژه های در حال اجرا است.

رضا زاده افزود: سه خانه فرهنگ در ده بومهن،پارک دانشجو وشهر آباد که در سه حوزه خانواده شهروندی و قرآن و حدیث فعالیت خواهند داشت ، بخش دیگری از پروژه ها هستند که تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسند.

وی اظهار داشت: ساخت یک سالن ورزشی در بافت فرسوده و کم برخوردار شهرآباد ،توسعه فضای سبز شهری، توسعه بوستان شقایق به عنوان بزرگترین پارک شهری و توسعه بوستان برکت انقلاب ساخت بوستان تخصصی کودک برای نخستین بار در منطقه کم برخوردار ترک آباد بومهن نیز در دست اقدام و اجرا است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا