۲۲ واحد آموزشی در مسکن مهر پردیس در حال تکمیل است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: ۲۲ باب واحد آموزشی، ۵۲ مرکز تجاری سه واحد درمانی، سه مجموعه ورزشی و ۲۰ مجموعه پارک و بوستان و مجموعه های فرهنگی مختلف در فازهای جدید در حال احداث و تکمیل هستند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، مهدی هدایت اظهار داشت: با تکمیل شدن طرح های یاد شده در فازهای جدید مسکن مهر «۱۱، ۸، ۵، ۹» مشکلی در مباحث؛ آموزشی، درمانی، ورزشی و سایر کاربری ها برای ساکنان فازهای جدید مسکن مهر نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: با رسیدن به روزهای پایانی ساخت مسکن مهر پردیس ساخت مراکز درمانی تجاری و آموزشی شتاب بیشتری گرفته است و با سرعت در حال تکمیل شدن است تا همزمان با پایان تحویل مسکن مهر به مالکان از مراکز خدماتی هم بهره برداری شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه روند ساخت واحدهای آموزشی را کند نکردیم، اظهار داشت: در فاز ۸ مسکن مهر پردیس چهار مدرسه تکمیل شده داریم که به علت نبود جمعیت دانش‌آموزی به آموزش و پرورش تحویل نشده و در این راستا روند ساخت واحدهای آموزشی مستمر ادامه دارد.

هدایت گفت: در حال حاضر ۱۲ باب مدرسه در فاز ۸ مسکن مهر پردیس در حال تکمیل است و تامین خدمات آموزشی سطح ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در این فاز پیش‌بینی کردیم.

وی با بیان اینکه ساخت مراکز تجاری به منظور رفاه حال ساکنان در فازهای جدید مسکن مهر در حال ساخت و رو به اتمام است، اظهار داشت: ساخت چهار مجموعه تجاری در فاز ۸ با پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصد تا دو ماه آینده رو به اتمام است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: یک ساختمان تجاری، دو مدرسه و یک درمانگاه در فاز ۱۱ در حال ساخت است و همچنین پنج هکتار فضای سبز در این فاز طراحی شده که به زودی اجرایی خواهد شد.

هدایت گفت: با تامین خدمات مشکلی در کاربری های آموزشی، درمانی، ورزشی، پزشکی و سایر کاربری ها نخواهیم داشت و در حال حاضر مراکز درمانی در فازهای ۸ و ۱۱ مسکن مهر پردیس فعال شدند.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود تمام مراکز تجاری، درمانی و آموزشی تا پایان سال تکمیل و تحویل شود.

*افزایش ظرفیت برق رسانی مسکن مهر در دستور کار است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: هم‌زمان با رشد تصاعدی جمعیت در فازهای مسکن مهر پردیس که باعث شده این شهر رتبه اول نرخ رشد جمعیت در کشور را به دست آورد، تامین تمامی زیرساخت‌های آب، برق و گاز یکی از اولویت‌های جدی شرکت عمران است.

هدایت گفت: با توجه به این‌که بخش عمده واحدهای مسکن مهر در پردیس تحویل مالکان شده و در سال جاری نیز حجم انبوهی از واحدهای باقیمانده در مرحله تحویل قرار دارد، تامین برق مورد نیاز شهروندان یکی از مسائل جدی است تا در آینده نیز مشکلی بابت افزایش مصرف برق شهری به تبع آن، قطعی احتمالی وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: برای تامین برق فاز ۸ مقرر شد شرکت برق منطقه‌ای نسبت به صورتجلسه تحویل زمین جهت احداث پست برق ۴۰۰ کیلو ولت اقدام کند و در بخشی از همین زمین در فاز ۸ که آماده‌سازی آن به اتمام رسیده، به زودی پست موقت برق ۶۳ کیلو ولت احداث شود تا در کوتاه مدت نیز مشکلی بابت تامین برق وجود نداشته باشد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به مشکل نوسانات برق فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس گفت: افزایش ظرفیت پست برق بلوار صیاد شیرازی در راستای حل مشکل نوسانات برق فاز ۱۱ در دستور کار قرار گرفته است.

هدایت گفت: با قول مساعد شرکت برق پردیس، مقرر شد اکیپ‌های نصب کنتور برق متقاضیان مسکن مهر افزایش یابد تا با توجه به روند تحویل روزانه حدود ۲۰۰ واحد مسکن، مشکلی بابت تحویل کنتورها وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا