۲۱۰ میلیارد تومان به پروژه‌های نیمه کاره ورزشی استان تهران تخصیص داده شد/ استخر خصوصی نام‌آوران شهر پردیس برای راه‌اندازی مشمول اعتبار خواهد شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: پروژه های نیمه کاره ورزشی استان نظیر استخر، زمین چمن و سالن های ورزشی با تخصیص ۲۱۰ میلیارد تومان تکمیل و به بهره برداری می رسند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، نصرالله پریچهره در حاشیه افتتاح سالن ورزشی شهید ابراهیم هادی در پردیس که به صورت ویدئوکنفرانس توسط حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، به خبرنگاران اظهار کرد: پروژه های نیمه تمام زیادی در سطح کشور و استان داریم که با استفاده از اعتبارات خصوصی و دولتی آنها را تکمیل خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه استخر حجاب و حیدرنیا شناسنامه ورزشی استان تهران هستند، اظهار داشت: این ۲ فضای ورزشی بیش از ۱۶ سال است که مخروبه هستند و با تزریق اعتبار بازسازی و به بهره برداری می رسند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با تقدیر از تلاش مسئولان شهرستان پردیس برای ساخت فضاهای ورزشی و افزایش سرانه ورزشی اظهار داشت: شهرستان پردیس قهرمانان به نامی دارد و با تخصیص امکانات و فضاهای ورزش بیشتر می تواند در سطح آسیا و جهان حرفی برای گفتن داشته باشد.

پریچهره ادامه داد: با دستور شخص وزیر ورزش و جوانان اعتبارات خوبی به استان تهران تخصیص داده شده است و باید با برنامه ریزی درست اعتبارات را به جا و خوب برای ارتقا سطح ورزش استان هزینه کنیم.

وی ادامه داد: ساخت سالن ورزشی شهید ابراهیم هادی در پردیس با هزار و ۸۰۰ متر مربع زیر بنا ۲ سال به طول انجامید و امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: میزان اعتبارات ما نسبت به به سنوات گذشته ۹۰ درصد افزایش داشت و امسال ۱۲۵ میلیارد تومان به استان تهران تخصیص داده شده است که برای شهرستان پردیس هم اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد.

وی افزود: این اعتبار با درایت عبدالعظیم رضایی فرماندار و اعضای شورای برنامه ریزی شهرستان پردیس بین پروژه های ورزشی تقسیم می شود.

پریچهره با اشاره به تخصیص سرانه برای باز سازی و یا ساخت پروژه های خصوصی توضیح داد: استخر خصوصی نام آوران شهر پردیس برای راه اندازی مشمول اعتبار خواهد شد؛ در این راستا ۵۰ درصد ساخت و ساز سهم ما، ۳۰ درصد مربوط به دستگاههای مرتبط و ۲۰ درصد دیگر متعلق به بخش خصوصی است.

وی افزود : شرکتهای سرمایه گذاری ورزشی خصوصی در شهر پردیس خوب کار کردند و در این راستا زحمات مدیرعامل شرکت عمران در ساخت فضاهای ورزشی شهر پردیس قابل تقدیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: یکی از استخرهای پردیس به دلیل وجود مشکلات حقوقی تعطیل شده بود که برای این مجموعه ورزشی تا رفع مشکلات حقوقی مجوز موقت صادر شده تا فعالیت خود را آغاز کند و پس از رفع مشکلات حقوقی این مجموعه ورزشی مجوز دائم می گیرد.

پریچهره گفت: سرمایه گذاران ورزشی بخش خصوصی نگرانی بابت مشکلات اداری نداشته باشند، آیین نامه موجود اصلاح و مشکلات مرتفع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا