شهردار پردیس:

۲۰ میلیارد تومان برای ۱۳۰ هزار متر مربع آسفالت شهر پردیس هزینه شده است

 شهردار پردیس گفت: تاکنون ۱۳۰ هزار متر مربع از معابر این شهر با هزینه کرد ۲۰ میلیارد تومان آسفالت، زیرسازی، جدول کشی و روکش شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس ، رضا کارخانه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: میزان متراژی که در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری برای آسفالت پیش بینی شده بود به حدود ۱۵۰ هزار متر مربع می رسید که تاکنون ۱۳۰ هزار متر مربع آن اجرا شده است.

وی ادامه داد: آسفالت ریزی انجام شده ۶۰ درصد شامل زیر سازی جدول و آسفالت و ۴۰ درصد هم شامل روکش آسفالت است.

کارخانه با اشاره به جزئیات عملیات آسفالت ریزی، ادامه داد: عمده کار در منطقه صنعتی خرمدشت شامل خیابان ۲۰ متری لاله خیابان شورای صنعتی ابن سینا و چند مورد دیگر به صورت روکش منطقه صنعتی را داشتیم.

شهردار پردیس گفت: روکش آسفالت خیابان های بهار جنوبی، خلیج فارس شمالی و جنوبی، میدان فرهنگ انجام شده و در خیابان های؛ شهید تندگویان، شهید پیر حیاتی، شهیدان سجادی و فولادوند، معابر اطراف بوستان پردیسان و خیابان جلال آل احمد را هم زیر سازی و جدول و آسفالت شده است.

کارخانه با اشاره به هزینه اجرای ۱۳۰ هزار متر مربع آسفالت، توضیح داد: تا امروز در حدود ۲۰ میلیارد تومان بابت آسفالت هزینه شده است و تا پایان سال به تعهد آسفالت ریزی ۱۵۰ هزار متر مربع عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا