۱۸ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در شهر پردیس تخریب شد

معاون شهردار پردیس گفت: با هدف پیشگیری از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده شهر پردیس ۱۸ فقره از این بناها تخریب شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، داوود ریاحی در حاشیه تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در ناحیه صنعتی سیاهسنگ پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساخت و سازهای غیرمجاز در مراحل اولیه دیوار کشی، ستون ، سقف و سوله بود که با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و با همراهی نیروی انتظامی ۱۸ فقره ساخت و ساز تخریب و به وضعیت اولیه برگشت.

وی با تاکید بر اینکه در چهار چوب قانون کار می کنیم و اجازه ساخت و ساز غیر مجاز را نمی دهیم، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست و انتظار داریم برای هر گونه ساخت و ساز ضوابط قانونی را رعایت کنند در صورت تخلف بی هیچ چشم پوشی با متخلفان برخورد قانونی می کنیم.

معاون شهردار پردیس اضافه کرد: ساخت و ساز غیر مجاز در سطح شهر پردیس به مرحله صفر نزدیک شده است و با برنامه ریزی انجام شده و نظارت دقیق اجازه هیچ گونه ساخت و ساز بدون مجوز را در محدوده شهر پردیس نخواهیم داد.

ریاحی از فعالیت مستمر واحد گشت پلیس و نظارت بر ساختمانها و ساخت و سازها به طور شبانه روزی خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر گشت پلیس ساختمان با ۲۵ نفر نیرو در سه شیفت کاری با چهار گشت خودرویی و ۲ گشت موتوری ۲۴ ساعته در حال رصد و پایش وضعیت ساخت و ساز در محدوده شهر پردیس هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا