۱۶۰۰ متقاضی در پردیس واجد شرایط دریافت مسکن ملی هستند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: یک هزار و ۶۰۰ متقاضی در شهر جدید پردیس دارای شرایط لازم برای استفاده سهمیه طرح مسکن اقدام ملی هستند.

به گزارش صبح پردیس، مهدی هدایت اظهار داشت: پردیس در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور پیشرو است، پس از بررسی اطلاعات ۳۰۰۰ متقاضی واحدهای مسکن ملی، ۱۶۰۰ نفر را که دارای شرایط لازم بودند، انتخاب و کارهای اولیه ثبت نام آنها در دست اقدام است.

وی با اشاره به مراحل ثبت نام این طرح، ادامه داد: طی روزهای آتی متقاضیان برای افتتاح حساب و پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال برای ثبت نام اولیه به بانک مسکن پردیس معرفی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: سازندگان پروژه در بخش ساخت و محوطه سازی تعیین شدند و در روزهای آینده شاهد آغاز اجرای عملیات فونداسیون پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) خواهیم بود.

هدایت با اشاره به محل واگذاری طرح قدام ملی مسکن در پردیس گفت: این پروژه در فازهای ۵ و ۹ مسکن مهر پردیس آماده ساز ی و اجرا می‌شود.

در طرح اقدام ملی در سطح کشور ۴۰۰ هزار واحد تعیین شده و از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد سهمیه شهرهای جدید در سطح کشور، ۱۰۰ هزار واحد در اختیار بنیاد مسکن و ۱۰۰ هزار واحد در حوزه سازمان ملی قرار گرفته است.

اعطای وام، واگذاری زمین و مشارکت در ساخت در طرح اقدام ملی اجرایی می‌شود و تاکنون در پردیس بیش از ۹ هزار واحد در راستای اجرای طرح ملی از سهمیه تعیین شده زمین تامین شده است.

این طرح با ادغام دو طرح صندوق پس انداز مسکن یکم و اقدام ملی برای صاحبخانه شدن ۴۰۰ هزار نفر در پردیس و سایر شهرهای جدید در سراسر کشور اجرایی شده است.

در سال ۹۱ کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شدکه واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شود.

با تغییر رویکرد وزارت راه و شهرسازی و مدیریت جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری می‌رسد و ۱۵ هزار واحد در برنامه افتتاح سال ۹۹ و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی به مالکان تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا