۱۳۵ نیرو با ۴۰ دستگاه خودرو در حال برفروبی معابر پردیس هستند

شهردار پردیس گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته ۱۳۵ نیروی ستاد برفروبی شهرداری پردیس با بهره گیری از ۴۰ دستگاه خودرو سطح خیابان‌های شهر را از برف پاکسازی کرده و همچنان این تلاش ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، رضا کارخانه اظهار داشت: با وجود بارش سنگین برف در ۷۲ ساعت گذشته نیروهای خدماتی و دیگر بخش های خدماتی و عمرانی شهرداری پردیس در اکیپ های چهار گانه برای برفروبی و پاکسازی خیابان‌ها بی وقفه فعالیت دارند.

وی ادامه داد: در فازهای ۹ و ۱۱ مسکن مهر پردیس، ۶ دستگاه خاور، یک دستگاه کامیون، دو دستگاه گریدر، یک دستگاه لودر، یک دستگاه کامیون برفروب و نمک پاش و ۴۰ نیروی انسانی فعال هستند.

شهردار پردیس افزود: پنج دستگاه ایسوزو برفروب و نمک پاش، هشت دستگاه کامیون نمک پاش دستی، یک دستگاه گریدر، ۲ دستگاه بابکت، یک دستگاه لودر و ۵۰ نفر نیرو در فازهای یک تا چهار فعالیت دارند.

کارخانه خاطرنشان کرد: در فازهای ۵ و ۸ مسکن مهر پردیس، یک دستگاه لودر، پنج دستگاه خاور دستی، یک دستگاه کامیون دستی و ۲۵نفر نیرو در فاز هشت و پنج دستگاه خاور دستی، یک دستگاه بیل بکو و ۲۰ نیروی انسانی خدمات رسانی دارند.

وی افزود: ستاد برفروبی شهرداری پردیس با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارش برف همچنان در آماده باش کامل به سر می برد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا