شهردار پردیس:

۱۱ میلیارد تومان طرح به مناسبت دهه کرامت افتتاح شد

شهردار پردیس اعلام کرد: در اولین روز از دهه کرامت سه طرح عمرانی با ۱۱ میلیاردتومان اعتبار در این شهر افتتاح به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، رضا کارخانه در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی که با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان و سایر مسئولان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گلزار شهدای پردیس، پارک رهی معیری و بوستان محله دره جوزک در فازهای ۳ و ۱ شهر پردیس افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به مشخصات طرح ها خاطرنشان کرد: بوستان رهی معیری با مساحت چهار هزار متر مربع و بوستان محله دره جوزک با مساحت تقریبی پنج هزار متر مربع با تجهیزات ورزشی در این آیین افتتاح و به بهره برداری رسید.

این مسئول اضافه کرد: مجموع اعتبارات سه طرح از محل هزینه های شهرداری تامین و اجرایی شده است.

شهردار پردیس با اشاره به طرح شاخص شهر ادامه داد: پروژه تالار فرهنگی شهر با بیش از ۵۰ درصدپیشرفت فیزیکی و با ظرفیت ۷۵۰ نفر تا ۲۰ روزآینده به بهره برداری می رسد، این طرح از قبل شروع شده و تاکنون نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و اگر این پروژه با هزینه های امروز ساخته و به بهره بردرای می رسید قطعا بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه می شد.

*سرانه فضای سبز را توسعه می دهیم

شهردارپردیس با اشاره به وضعیت مناسب فضای سبز این شهر افزود: سرانه استاندارد فضای سبز بین ۱۵ تا ۲۵ متر مربع باید باشد ، وضعیت فضای سبز پردیس بد نیست و با برنامه هایی که برای توسعه فضای سبز داریم کسری ها را به ویژه در فازهای جدید ۸،۱۱، ۵، ۹ جبران می کنیم.

کارخانه گفت: به شرکت عمران پیشنهاد دادیم در صورتی که عملیات عمرانی چهار قطعه زمین را در فازهای جدید انجام بدهند شهرداری برای احداث پارک مشکلی ندارد و تامین فضای سبز فازهای ۸ و ۵ جنوبی در دستور کار سالجاری قرار گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه در فازهای جدید آنچه که به عنوان وظیفه شهرداری تعریف شده را انجام می دهیم ، اظهار داشت: فازهای جدید ۵، ۸، ۹، ۱۱ مسکن مهر را از شرکت عمران تحویل گرفتیم ،عملیات رفت و روب، نظافت، پاکسازی، نخاله برداری و حمل و نقل را انجام می دهیم.

کارخانه یادآور شد: عملیات عمرانی زیرسازی، جدول، آسفالت همچنان بر عهده شرکت عمران است و در خصوص سرانه های دیگر مثل سرانه ورزشی، آموزشی، ساخت مسجد، مدرسه، ورزشگاه شهرداری تعهدی در این رابطه ندارد و وظیفه ما بیشتر خدمات شهری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا