۱۱۰۰ واحد جدید به متقاضیان مسکن مهر پردیس واگذار شد

مدیر طرح فازهای پنج و ۹ جدید مسکن مهر پردیس گفت: یک‌هزار و صد واحد در قالب ۱۹ بلوک ۵۵ واحدی در این فازها به متقاضیان واگذار شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از ایرنا، «سلیم عبدی» اظهار داشت: با وجود گرانی مصالح ساختمانی، کمبود سیمان در ماه‌های گذشته و تعطیلی کرونا، به تعهد خود برای واگذاری یک هزار و صد واحد به متقاضان عمل کردیم.

وی ادامه داد: از کل ۱۰ هزار واحد تعهد شده در فازهای پنج و ۹ جدید در حدود پنج هزار واحد پیشتر به مالکان تحویل شده بود و روند واگذاری واحدها ادامه دارد.

مدیر طرح فازهای پنج و ۹ جدید مسکن مهر پردیس اظهار داشت: تحویل واحدهای فاز پنج شمالی و ۹ جدید طریق پیامک به مالکان اطلاع رسانی شده است تا در موعد مقرر (تا پایان شهریور) برای تحویل واحد خود مراجعه و اقدام کنند.

عبدی با اشاره به روند و زمان واگذاری بقیه واحدها توضیح داد: تاکنون در حدود ۶ هزار و ۵۰۰ واحد در فازهای پنج و ۹ جدید به مالکان تحویل شده و سه هزار واحد باقی مانده تا اواخر آذر ماه تحویل می شود.

وی با بیان اینکه کار مقاوم سازی برخی از واحدها ایراد داشت و سازه بتنی بلوک ها به درستی اجرا نشده بود، گفت: مقاوم سازی برخی از واحدها را در دستور کار داریم و در این راستا تحویل ۷۰۰ واحد باقی مانده با ایراد مقاوم سازی تا اسفند ماه به تاخیر می افتد و واحدها پس از مقاوم سازی به مالکان تحویل می شود.

عبدی ادامه داد: به موازات ساخت واحدها در حال حاضر بیش از چهار مورد تجاری موقت در فاز پنج شمالی و ۹ جدید و فاز پنج جنوبی با سازه ماموت با کاربری سوپر مارکت، نانوایی در کنار ساخت واحدهای تجاری به منظور رفاه حال ساکنان اجرا شده است.

وی با اشاره به اجرای کارهای روبنایی، اظهار داشت: در حال حاضر ساخت ۶ مدرسه خاتمه یافته است و ۲ مدرسه در حال ساخت داریم و ساخت ۲ مدرسه در فاز ۹ جدید نیز آغاز و یک مسجد هم در فاز ۹ جدید کلنگ زنی شده است.

عبدی با اشاره به شرایط واگذاری انشعابات گاز و آب و برق به مالکان اظهار داشت: مالکان پس از دریافت نامه تحویل واحد، باید به ادارات برق، آب و گاز برای دریافت کنتور مراجعه کنند.

وی ادامه داد: فرم های نصب انشعابات به نام مالک است و تنها مالکان می توانند با مراجعه به ادارات آب، برق و گاز برای نصب انشعابات اقدام کنند که پس از دریافت مجوز انشعبات می توانیم امور مربوط به اتصال انشعابات واحد واگذار شده به مالک را انجام دهیم.

عبدی افزود: کار انشعاب تا نصب علمک گاز بر عهده ما است و برای نصب کنتور گاز متقاضی باید نقشه داخلی گاز کشی را از پیمانکار دریافت و پس از اخذ تاییدیه نظام مهندسی و نصب پکیج برای گرفتن کنتور جی۴ به اداره گاز مراجعه کند و پس از انجام امور مربوطه کنتور گاز نصب می شود.

وی ادامه داد: مالکان برای دریافت کنتور برق با نامه تحویل واحد، باید برای گرفتن اصل کنتور تک فاز برای واحد و سه عدد کنتور سه فاز برای بلوک (بابت بوستر پمپ و آسانسور) به اداره بهره برداری برق پردیس مراجعه کنند و پس از صدور فرم اشتراک به نام مالک، کنتور برق وصل می شود.

عبدی با اشاره به شرایط واگذاری کنتور آب توضیح داد: برای دریافت کنتور آب باید دست کم ۱۰ نفر از ساکنان امور داخلی مربوط به نصب انشعاب آب را انجام بدهند تا هیات امنای بلوک برای دریافت کنتور آب به اداره بهره برداری آب پردیس مراجعه کنند و امور مربوط به دریافت انشعاب آب را انجام بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا