استاندار تهران:

۱۰هزار واحد مسکونی پردیس با تامین زیرساخت‌ها بزودی افتتاح می‌شود

استاندار تهران با بیان اینکه بزودی حدود ۱۰هزارواحد مسکونی در پردیس افتتاح می شود، توضیح داد: این واحدها از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است اما مشکلاتی و محدودیت هایی در زمینه زیرساخت‌های آب، برق، گاز و تاسیسات آنها وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، علیرضا فخاری عصر یکشنبه در حاشیه برگزاری شورای مسکن در سالن اجتماعات فرمانداری پردیس به خبرنگاران گفت: شورای مسکن در شهرستان هایی که طرح های مهم دارند برگزارمی شود تا ازنزدیک پیشرفت پروژه ها بررسی شود.

وی مشاهده میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها، بررسی موانع و مشکلات اجرایی و مذاکره بامتصدیان و مسئولین ذیربط را از اهداف برگزاری شورای مسکن درشهرستانها دانست و اظهارداشت: دستگاه های مختلف هماهنگی های لازم را انجام داده اند و بخشی از مشکلات برق حل شده و امروز در زمینه آب نیز برای تعداد واحدهایی که آماده بهره برداری هستند، رفع مشکل این واحدها قطعی شد.

استاندار تهران ادامه داد: در زمینه تامین گاز نیز امور مربوط به علمک و خطوط انتقال انجام شده و با کنترلی که نظام مهندسی خواهد داشت؛ انشعابات داده می شود، تا در آینده نزدیک شاهد واگذاری پروژه ها باشیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰هزار نفر در شرق پایتخت قراردارد.

افتتاح طرح عمرانی و فرهنگی بومهن با حضور استاندار تهران

مجتبی رضا زاده شهردار بومهن روز یکشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی و فرهنگی شهر بومهن نیز به خبرنگاران گفت: اصلاح هندسی بلوار امام رضا (ع) با هدف کاهش ترافیک با اعتبار ۹۸ میلیارد ریال، ساخت ۲ خانه فرهنگ با ۱۴۴ میلیارد ریال اعتبار، تامین زیرساخت شهرداری الکترونیک با ۲۲۰۰ میلیون ریال اعتبار و تجهیز ناوگان موتوری شهرداری با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار و مرکز پایش تصویری و رصد شهری شهدای دیده بان با حضور استاندار به بهره برداری رسید.

استاندار تهران: ۱۰هزار واحد مسکونی پردیس با تامین زیرساخت‌ها بزودی افتتاح می‌شود

وی ادامه داد: طرح های افتتاح شده در ۱۴ ماه گذشته با هدف رفاه شهروندان شهر بومهن اجرا شده است و درهفته دولت نیز ۷ طرح عمرانی دیگر که در بستر سامانه «ستاد» مناقصات آن برگزار شده به بهره برداری خواهد رسید.

رضازاده ادامه داد: پارسال بودجه ۲۴ روزه با ۱۹۷ میلیارد ریال تحویل و ۳۵۹میلیارد ریال متمم بودجه بدون فروش املاک نیز به آن افزوده شد و ۹۲ درصد فروش املاک که دربودجه ۶۱ و نیم میلیارد ریال پیش بینی شده بود، محقق شد.

شهردار بومهن ادامه داد: می توان گفت که در حدود ۱۰۶ درصد تحقق بودجه درسال ۱۴۰۱ داشتیم و برای سال ۱۴۰۲ با ۳۱ درصد رشد ۴۷۰ میلیارد ریال بودجه برای شهرداری نوشته شد که بودجه ای عملیاتی و برنامه محور است.

وی توضیح داد: ۶۷ درصد از این بودجه عمرانی و ۳۳ درصد آن جاری است که نشان از عزم قوی این دستگاه خدمات رسان در حوزه توسعه ای و پیشرفت وآبادانی شهر است.

شهردار بومهن ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار تهران گفت: تمام شهروندان در سطح شهر کارگاه عمرانی می بینند و حمایت‌ها و راهنمایی‌های جهادی استاندار راهگشای ما در توسعه شهری است.

شهر بومهن با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شهرستان پردیس و در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا